رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) هرسین خبر داد:

اختصاص ۴۴موردخدمات مسکن به مددجویان تحت حمایت در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31490|20:01 - 1402/06/19
نسخه چاپی
اختصاص ۴۴موردخدمات مسکن به مددجویان تحت حمایت در هرسین
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان هرسین از اختصاص ۴۴موردخدمات مسکن به مبلغ سه میلیاردونهصدمیلیون ریال به مددجویان تحت حمایت در ۵ ماهه نخست امسال خبر داد.

اردشیرنوری در گفتگو با  دیوانگاه اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت وتورم مصالح ساختمانی و عدم توانایی مالی جامعه هدف جهت احداث وتکمیل وتعمیرات مسکن، با پیگیری صورت گرفته به لطف خداوند سبحان موفق به تأمین بخش عمده ای از خدمات مسکن شدیم.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هرسین افزود: این خدمات شامل تعمیرات کلی (10مورد) احداث فضای جانبی شامل احداث حمام، سرویس بهداشتی وآشپژخانه و لوله کشی گاز (۲۳مورد) ودرزمینه احداث وتکمیل مسکن روستایی( اامورد) جهت رفع مشکلات مسکن مددجویان اقدام شده است که در بحث احداث وتکمیل مسکن روستایی این اقدام با همکاری سپاه و بسیج سازندگی ،بنیاد مسکن  و کمیته امداد در مناطق کم برخوردار و روستلیی انجام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در بحث مسکن ملی قرار بر این است با تفاهم نامه ای که با بنیاد مسکن منعقد شده و با کمک های ارائه شده در زمینه تامین هزینه آورده مددجویان خدماتی بصورت بلاعوض و تسهیلاتی به مددجویان تحت حمایت اعطا شود که تمام مددجویان بتوانند از مزایای این طرح بهرمند شوند.