دربازدید معاون سیاسی فرمانداری هرسین از اداره صمت مطرح شد:

لزوم تجاری سازی محصولات معدنی و پایبندی مالکان به تعهدات

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31486|17:48 - 1402/06/16
نسخه چاپی
لزوم تجاری سازی محصولات معدنی و پایبندی مالکان به تعهدات
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری هرسین در بازدید از اداره صمت مطرح کرد: عملکرد اداره صمت در راستای تجاری سازی محصولات معدنی و چگونگی پایبندی مالکان معادن به تعهدات خود بررسی می‌شود.

به گزارش دیوانگاه ،با حضور احمدی وجد عملکرد اداره صمت شهرستان مورد بررسی قرار گرفت، بروز رسانی اطلاعات و آمارهای مهم در حوزه های صنعت و معدن از مهمترین موارد پیگیری شده و مورد تاکید معاون فرماندار هرسین در این بازدید بود. 

 

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری هرسین وجود اطلاعات بروز و موثق را لازمه برنامه ریزی های مهم در ساماندهی و توسعه حوزه صنعت و معدن شهرستان هرسین دانست. 

 

از دیگر موارد پیگیری شده توسط احمدی وجد بررسی عملکرد این اداره در راستای تجاری سازی محصولات معدنی و چگونگی پایبندی مالکان معادن به تعهدات خود بود. 

 

معاون فرماندار هرسین همچنین در این بازدید خواستار ایجاد بازارچه های هفتگی به منظور عرضه محصولات روستائیان و صنایع دستی مشاغل خانگی شد.

 

دکتر مصطفی احمدی وجد معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در ادامه این بازدید بر گردآوری اطلاعات مربوط به حوزه فرش شهرستان هرسین تاکید داشت، وی در بخش دیگری از این بازدید به مدیر و کارکنان‌ اداره صمت هرسین بخاطر عدم حضور به موقع در محل کار تذکر داد. 

 

نظارت بر اصناف ، بررسی تعداد پرونده های تعزیراتی تشکیل شده ، انتخابات اتحادیه ها ، بررسی مجوزهای صنفی صادر شده و شناسایی اصناف بدون مجوز از دیگر محورهای بازدید دکتر مصطفی احمدی وجد بود که بر اجرا و پیگیری آن توسط اداره صمت تاکید کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد