گزینه شهردای هرسین فردی با تجربه، دارای رزومه کاری و کاردان است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31485|14:28 - 1402/06/16
نسخه چاپی
گزینه شهردای هرسین فردی با تجربه، دارای رزومه کاری و کاردان است
عضو شورای شهر هرسین گفت: خدا را شاکریم که فردی با تجربه، دارای رزومه کاری و کاردان با رای قاطع شورا انتخاب شد.

یوسف عسکرپور در گفتگو با  دیوانگاه با اشاره به انتخاب شهردارهرسین اظهار داشت: روز گذشته در جلسه پنجاه و ششم شورای اسلامی شهر هرسین آقای مهندس علی قبادی به عنوان شهردار هرسین انتخاب شد و خدا را شاکریم که فردی با تجربه، دارای رزومه کاری و کاردان با رای قاطع شورا انتخاب شد.

 

عضو شورای شهر هرسین افزود: در این مدت سه ماهه که شهرداری با سرپرست اداره می‌شد هر جا برای انتخاب شهردار مراجعه می کردیم فقط یک جمله می گفتند که این گزینه ها خوب است <<ولی اگر مهندس قبادی قبول کنند>> برای شهر هرسین بهتر است.

 

وی خاطرنشان کرد: پس از رایزنی هایی که با فرماندار و معتمدین شهر صورت گرفت در نهایت مهندس قبادی تقبل کردند که به عنوان شهردار هرسین معرفی شوند.

 

عسکرپور اظهار داشت: انتظار داریم که شهردار جدید به عنوان اولین درخواست مجموعه شورا یک درآمد پایداری را برای شهرداری ایجاد کنند که متاسفانه شهرداری هرسین یک درآمد پایداری ندارد.

 

عضو شورای شهر هرسین افزود: موضوع دیگر بحث کارخانه آسفالت است که کارهای سند و جانمایی آن انجام شده است و نیاز به پیگیری جهت راه اندازی دارد.

 

وی در ادامه موضوع سد معبرها و ساماندهی دست فروش ها، شهدای گمنام، پارک شهر و پیاده محور کردن خیابان پارک شهر، ساماندهی پارک امام علی(ع)، پیگیری پوشش کانال محله راخیز، توسعه قبرستان لک، جایگاه زباله و ساماندهی تاکسی رانی و ترمینال مسافربری شهرستان را از دیگر موارد قابل پیگیری عنوان کرد.

 

عسکرپور اظهار داشت: با شناختی که از مهندس قبادی داریم حتما در این مباحث ورود خواهد کرد و اعضای شورا هم علیرغم اینکه مدیون رای مردم هستند حتما در پیگیری مشکللات کمک کار شهردار محترم خواهند بود.