برگزاری میز خدمت با هدف بررسی و پیگیری مشکلات روستای چهر+تصویر

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31482|18:43 - 1402/06/11
نسخه چاپی
برگزاری میز خدمت با هدف بررسی و پیگیری مشکلات روستای چهر+تصویر
با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان هرسین ، بخشدار بیستون، فرمانده سپاه ناحیه هرسین ، جمعی از مسئولین ، میز خدمت با هدف بررسی و پیگیری مشکلات روستای چهر در مکان حسینیه روستا برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،با حضور دکتر مصطفی احمدی وجد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان هرسین، ابوالفضل نادری بخشدار بیستون، سرهنگ موسوی فرمانده سپاه ناحیه هرسین، جمعی از مسئولین،میز خدمت با هدف بررسی و پیگیری مشکلات روستای چهر در مکان حسینیه روستا برگزار شد.

 

در ابتدای مراسم معاون فرماندار هرسین به تشریح اهمیت رفع مشکلات و معضلات روستا پرداخت و خواستار پیگیری جدی مصوبات میز خدمت این روز شد.

 

بهسازی و نوسازی شبکه آب شرب و فاضلاب، ساماندهی زمین فوتبال، احداث سالن ورزشی، تجهیز خودرو جمع آوری حمل پسماند، تجهیز زمین فوتبال روستا به چمن، ادامه ساخت زیرگذر روستا با توجه به معارضین محلی آن و مطالبات مردم، ساماندهی پساب واحدهای صنعتی اطراف روستا، بهسازی و تجهیز شبکه برق و ساماندهی روشنایی معابر از‌ مهمترین درخواست دهیاری و اهالی روستا بود.

 

به گفته مصطفی احمدی وجد معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری هرسین : با توجه به موارد مطرح شده در جلسه تصمیمات خوبی جهت اجرا مصوب گردید.

 

وی ادامه داد: با توجه به اظهارات مدیر اداره ورزش و جوانان این شهرستان اراضی مورد نظر به منظور تبدیل به زمین فوتبال و تجهیز آن طی چند روز آینده با هماهنگی دهیاری تحویل این اداره می‌شود و فاز عملیاتی آن بزودی آغاز خواهد شد.

 

از دیگر مواردی که در این جلسه به منظور اجرا توسط ادارات مصوب گردید: تجهیز و بهسازی سیستم روشنایی معابر روستا ، پیگیری و راهنمایی درخواست معارض زیرگذر و پیگیری جدی موضوع ساماندهی شبکه فاضلاب ، آب شرب و پساب  صنایع بود.

 

همچنین بر اساس اظهارات و قول مساعد مدیر جهاد کشاورزی لایروبی قنات روستا که از مهمترین مطالبات اهالی بود لایروبی خواهد شد.

 

احمدی وجد تصریح کرد: مصوبات میز خدمت در یک بازه زمانی خاص و با توجه به وضعیت اعتبارات ادارات پیگیری و اجرا خواهند شد.