نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی:

اربعین امسال برکات خوبی برای حوزه انتخابیه و استان داشت/ وزیرنیرو قول دادند که تا یکماه آینده آب شرب هرسین وارد مدار شود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31479|15:14 - 1402/06/10
نسخه چاپی
اربعین امسال برکات خوبی برای حوزه انتخابیه و استان داشت/ وزیرنیرو قول دادند که تا یکماه آینده آب شرب هرسین وارد مدار شود
نماینده مردم شهرستانهای هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: اربعین امسال به لحاظ زیر ساخت برکات خوبی برای حوزه انتخابیه و به خصوص استان کرمانشاه داشت که رضایت مندی زوار را هم در پی داشت.

به گزارش دیوانگاه ،علی رضایی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته در سخنانی اظهار داشت: اربعین امسال به لحاظ زیر ساخت برکات خوبی برای حوزه انتخابیه و به خصوص استان کرمانشاه داشت که رضایت مندی زوار را هم در پی داشت.

 

نماینده مردم شهرستانهای هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی افزود: هفته دولت را همه دولتمردان تبریک عرض می کنیم و عرض خداقوت داریم به همه این عزیزان، حضرت آقا در دیدار هئیت دولت فرمودند که به معیشت مردم توجه کنند و مسوولان باید با یک برنامه ریزی بهتر مشکلات را مرتفع کنند.

 

وی تصربح کرد: از خدمات سپاه پاسدارن در اقسانقاط کشور به خصوص توجه در حوزه آبرسانی تشکر می‌کنیم،  مسله آب امسال نگران کننده بود به همین دلیل مجلس برای سال آینده ۳۱هزار میلیارد دراختیار قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) قرار داده که در سال آینده تمام روستاهایی که در عرصه تامین آب شرب با مشکل مواجه هستند مشکلشان مرتفع شود. 

 

رضایی در ادامه اظهار داشت: ما باید این شهامت را داشته باشیم که در تریبون های رسمی به دلیل مشکلاتی مثل معیشت و همین مشکل آب از مردم عذرخواهی کنیم، البته امکانات موجود در حوزه آبرسانی بیش از این جوابگوی مشکلات نیست.

 

نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی افزود: هرسین محروم ترین شهر استان است و جز ۳۱شهرستان دارای شاخص فلاکت است و در حوزه انتخابیه کنگاور هم در رتبه بعدی است و شهرستان صحنه جزء شهرستان های برخوردار است .

 

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم از سال گذشته جراحی اقتصادی را شروع کرده است و در کنار این موضوع تحریم ها هم باعث شد فشار اقتصادی بر مردم مضاعف شود، این موضوع نارضایتی مردم را در پی داشت، مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود فرمودند: مردم امیدوار باشند وضعیت در سال آینده بهتر خواهد شد.

 

رضایی اظهار داشت: یکی از کارهایی که نمایندگان می‌توانند در صحن مجلس پیگیری کنند بحث بیمه کردن دندان است، دولت تا الان به دلیل هزینه بر بودن آن،  زیر بار این موضوع نرفته است.

 

نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع دیگر کاهش دوران سربازی در دوران صلح است که می‌تواند یک مشوق برای جوانانی باشد که مسولیت اداره خانواده ای را بر عهده دارند. 

 

وی با اشاره به موضوع تامین آب شرب هرسین تصریح کرد:  تنها منبع آب شرب هرسین سراب است که کشاورزان هرسینی سندی دال بر مالکیت حق آبه بر آن دارند ولی به دلیل وضعیت موجود از آن برای شرب شهر استفاده می‌شود. 

 

رضایی اظهار داشت: سال گذشته سه چهارم آب سراب کم شد ولی الان وضعیت بهتری دارد،  با حضور وزير نیرو یکصد میلیون تومان برای تامین آب شرب هرسین در نطر گرفته شد، بر این اساس مکان هایی در نقاط محتلف شهرستان برای حفر چاه در نظر گرفته شد و چاه هایی حفاری شد.

 

نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیرنیرو قول دادند که تا یکماه آینده آب شرب هرسین وارد مدار شود، از مسولین می‌خواهیم همکاری کنند که این مشکل مردم مرتفع شود.

 

وی خاطرنشان کرد: رسانه توجه داشته باشند که در پوشش اخبار به سه اصل دقت، سرعت و امانتداری توجه کنند و در انتشار اخبار اول رضایت خدا و بعد رضایت مردم را در نطر بگیرد و واقیت ها و عملکردها هم بیان شود. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد