طرح جمع آوری سد معبر در تمامی معابر اصلی و فرعی هرسین انجام می‌شود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31470|16:53 - 1402/06/04
نسخه چاپی
طرح جمع آوری سد معبر در تمامی معابر اصلی و فرعی هرسین انجام می‌شود
سرپرست شهرداری هرسین از اجرای جمع آوری دستفروشان و سدمعبر به منظور رفع موانع عبوری شهروندان در سطح شهر هرسین خبر داد.

 یزدان خلیل پور در گفتگو با دیوانگاه، از اجرای طرح جمع آوری دستفروشان و سدمعبر به منظور رفع موانع عبوری شهروندان در سطح شهر هرسین خبر داد. و اظهار داشت: در راستای حفظ حقوق شهروندی و با هدف رفع سد معبر، پیش گیری از اخلال در نظم عمومی، رفع مزاحمت های شهری، روان کردن مسیرهای عابر پیاده و ترافیک خودروها تلاشگران حوزه خدمات شهری شهرداری هرسین با یک برنامه منسجم جمع آوری سد معبر و وانت بارهای میوه فروشی در سطح شهر هرسین در دستور کار این شهرداری قرار گرفته و این طرح به صورت مستمر ادامه دارد.

 

 وی سرپرست شهرداری هرسین به جمع آوری دو مورد از موارد سد معبر در دو نقطه از شهر یکی خیابان امام (ره) و دیگری خیابان واحدی اشاره کرد و افزود: این موضوع که اجرای آن توسط عوامل اجرائیات و سدمعبر شهرداری هرسین انجام شد از .خواسته های به حق شهروندان گرامی است.

 

وی با بیان اینکه معابر عمومی متعلق به عموم شهروندان است و هرگونه اشغال فضاهای عمومی به منظور استفاده شخصی بدون مجوز، سد معبر و در قانون ۵۵ شهرداری تخلف شناخته شده است، خاطر نشان کرد: طرح جمع آوری موارد سد معبر همچنان در تمامی معابر اصلی و فرعی شهر هرسین طبق برنامه ریزی بعمل خواهد آمد و این مهم توسط نیروهای تلاشگر شهرداری هرسین تداوم خواهد داشت .

 

خلیل پور با بیان اینکه بنرهای غیرمجاز از سطح شهر جمع آوری میشوند اظهار داشت: در راستای ارتقای زیبایی محیط بصری و حذف زوائد و ناهنجاری‌های محیطی، تابلوها و بنرهای غیرمجاز از معابر سطح شهر هرسین جمع‌آوری می شود.