فرماندار شهرستان هرسین:

بهره برداری ۱۷۰ پروژه با اعتبار ۱۵۱ میلیارد تومان در هرسین در هفته دولت

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31465|19:57 - 1402/06/02
نسخه چاپی
بهره برداری ۱۷۰ پروژه با اعتبار ۱۵۱ میلیارد تومان در هرسین در هفته دولت
فرماندار هرسین در جلسه گرامیداشت هفته دولت گفت: بیش از ۱۷۰ پروژه حوزه راه ، عمرانی ، اقتصادی ، کشاورزی و خدماتی با اعتبار ۱۵۱ میلیارد تومان در شهرستان به بهره برداری می‌رسد

به گزارش دیوانگاه ،ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در جلسه گرامیداشت هفته دولت از افتتاح بیش از ۱۷۰ پروژه حوزه راه ، عمرانی ، اقتصادی ، کشاورزی و خدماتی با اعتبار ۱۵۱ میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم ۱۳۰ نفر خبر داد.

 

فرماندار هرسین در ابتدای این جلسه ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان و خدمتگذاران دولت و گرامیداشت‌ یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به تشریح برنامه های هفته دولت پرداخت.

 

وی ادامه داد: بهره برداری از مسکن مهر ۱۶۰ واحدی بهزیستی با حضور مسئولان کشوری از شاخص ترین برنامه های هفته دولت در شهرستان هرسین خواهد بود.

 

به گفته ایتوندی: از دیگر پروژه های شاخصی که در هفته دولت و در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید بهسازی و آسفالت راههای روستایی چشمه کبود - سرخه وند ، آزان وازان- برآفتاب ، قلعه گنجوان - میرمینگه ، روکش آسفالت بزرگراه کربلا و سه راهی هرسین - هرسین با اعتبار ۹۵ ميليارد تومان می باشد.

 

ایتوندی در ادامه سخنانش از مسئولین خواست خدمات شایسته دولت را برای آگاهی مردم در رسانه ها منتشر نمایند.

 

فرماندار هرسین ابراز داشت: در میدان اجرایی کشور شخصیتی در قامت رئیس قوه مجریه قراردارد که بزرگترین افتخارش مردمی بودن و انقلابی بودن است وخودش را مطیع، همسو و همگرا با منویات مقام معظم رهبری می داند.

 

ایتوندی اظهار داشت:  رئیس جمهور، مجری اوامر نائب امام زمان (عج) است و در سایه این تبعیت ، شتاب دهنده به خدماتی هستند که حاکمیت نظام اسلامی و ولایت فقیه خواستار اجرای آن برای رفاه و امید آفرینی در بین مردم است.

 

ابوطالب ایتوندی ابراز داشت: از مهمترین منویات مقام معظم رهبری تبیین خدمات نظام اسلامی و امید آفرینی در جامعه است که مسئولین باید بعنوان سکاندار این امر بصورت ویژه آن را در شهرستان اجرایی کنند.

 

ایتوندی همچنین از مسئولین خواست با حضور در بین مردم و از طریق رسانه ها خدمات دولت و نظام را بصورت گسترده تبیین و تشریح نمایند.

 

تجدید میثاق با آرمان های شهدا ، دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا ، برگزاری نمایشگاههای ‌مختلف و مسابقات ورزشی از جمله برنامه های است که در این هفته و در شهرستان هرسین اجرا خواهد شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد