رئیس کمیته امداد شهرستان هرسین خبر داد/

اعطای ۵۰فقره تسهیلات توسط صندوق امداد ولایت شهرستان هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31457|12:00 - 1402/05/29
نسخه چاپی
اعطای ۵۰فقره تسهیلات توسط صندوق امداد ولایت شهرستان هرسین
رئیس کمیته امداد شهرستان هرسین از پرداخت ۵۰فقره تسهیلات در شهرستان هرسین توسط صندوق امداد ولایت شهرستان از ابتدای سال تا کنون خبر داد

اردشیر نوری در گفتگو با خبرنگار  دیوانگاه اظهار داشت: از جمله اهداف صندوق ولایت شامل توسعه مشارکتهای مردمی ،توانمند سازی وافزایش رضایت مندی خانوارهای تحت حمایت وکاهش آسیبهای اجتماعی است. 

 

رئیس کمیته امداد شهرستان هرسین افزود: از ابتدای سال جاری ۵۰فقره تسهیلات به مبلغ ۸٫۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال در سرفصل های حمایتی، اشتغال، مسکن، فرهنگی و درمان  به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

 

وی تصریح کرد: اميدوارم بتوانيم در سالجاري با ادامه پرداخت تسهيلات كارگشايي، كارانگيزي و اشتغال به مددجويان تحت حمايت در زمينه رفع مشكل معيشتي اين عزيزان گام هاي موثري برداريم.

 

نوری با تاکید به اینکه اشتغال زایی برای مددجویان می تواند آنها را به نیروهای مولد تبدیل کند، گفت: اشتغال پایدار مددجویان زمینه ساز توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است و سبب خروج آنها از چرخه حمایتی می شود.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان هرسین افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سال ۱۳۹۵ با مجوز بانک مرکزی رسماً فعالیت خود را آغاز کرد و هدف از ایجاد و تأسیس صندوق، جذب منابع مردمی در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه، افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان جامعه است.

 

وی در پایان از مردم نیکوکار خواست با افتتاح حساب وسپرده گذاری در این صندوق ضمن ترویج سنت قرض الحسنه به نیازمندان در رفع نیازهایشان یاری رسانند.

 

گفتنی است کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هرسین در مجموع 4200خانوار مددجوی تحت حمایت و سه مرکز نیکوکاری در هزسین و بخش بیستون که این مراکز در راستای تسهیل خدمات دهی به مددجویان و جذب مشارکت و مساعدت های خیرین اقداماتی انجام می دهند.