فرماندارهرسین:

تشکر از تلاش های مجاهدانه ی خبرنگاران در جهت آگاهی بخشی به مردم

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31445|14:32 - 1402/05/22
نسخه چاپی
تشکر از تلاش های مجاهدانه ی خبرنگاران در جهت آگاهی بخشی به مردم
آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان هرسین با حضور امام جمعه ،فرماندار،معاون سیاسی فرماندار،مسئول اداره ارشاد، سرپرست شهرداری و شورای شهر در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان هرسین با حضور امام جمعه ،فرماندار،معاون سیاسی فرماندار،مسئول اداره ارشاد، سرپرست شهرداری و شورای شهر در سالن جلسات  فرمانداری برگزار شد.

 

حجت الاسلام رضایی در این جلسه اظهار داشت: در مورد رسالت خبرنگاری روایات بسیاری در این خصوص وجود دارد و عصاره همه این موارد صداقت در قلم و گفتار است که اگر این شاخصه نباشد اعتماد سلب می‌شود.

 

امام جمعه هرسین افزود: یکی از نشانه های افراد دروغگو این است که هر خبری بشنوند فوراً بازگو می کنند، مورد بعدی امانتداری است به این معنی که هر چه هست بازگو کند و سفید نمایی و سیاه نمایی نکند و هر آنچه که واقعیت است بیان شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مورد بعدی سرعت عمل در انتشار خبر است، خبرنگار باید وسط میدان باشد و واقعیت را ببیند و منعکس کند و در ادامه اینکه خبرنگار باید روحیه انقلابی داشته باشد.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: خبرنگار در تراز انقلاب اسلامی یعنی اینکه روحیه جهادی داشتن و خط قرمز او نظام باشد، اگر غیر از این باشد یک خبرنگار موفق نخواهد بود.

 

فرماندار هرسین: از تلاش های مجاهدانه‌ی خبرنگارن در جهت آگاهی بخشی به مردم تشکر می کنیم

 

در ادامه ایتوندی فرماندار هرسین در سخنانی اظهار داشت: امروز ما صف بندی آشکاری را در دنیا می بینیم، در یک طرف جبهه کفر با تمام ابزارهایش ایستاده و در طرف مقابل کسانی هستتند که برای عدالت و کمال و پاکی و دفاع از حقوق انسان ها مجاهدت می کنند.

 

فرماندار هرسین از تلاش های مجاهدانه‌ی خبرنگاران در جهت آگاهی بخشی به مردم و تبیین و امید آفرینی به مردم تشکر کرد.

 

وی تصریح کرد: امسال سال انتخابات می باشد و درخواست ما از اصحاب رسانه این هست که در راستای جذب حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند،  بعضا خیلی از کم توجهی ها باعث یک گسست و تقابل بین مردم و نظام شده است که خبرنگاران محترم با هنر متعهدی که دارند زمینه ساز تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث انتخابات یعنی سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت باشند.

 

ایتوندی اظهار داشت: هرسین دارای استعدادهای بی نظیری است و می طلبد که اصحاب رسانه این استعدادها را معرفی کنند. 

 

فرماندار هرسین افزود: بنده به عنوان فرماندار و مجموعه فرمانداری با هیچ رسانه ای جهت گیری نداریم و در کمال صداقت و سلامت از همه نقدها و تحلیل ها استفاده کافی را خواهیم برد.