مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه:

تقویت خدمت به مردم با انتصاب معاونین فرماندار هرسین و تثبیت بخشداران

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31435|13:23 - 1402/05/14
نسخه چاپی
تقویت خدمت به مردم با انتصاب معاونین فرماندار هرسین و تثبیت بخشداران
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در جلسه تودیع و معارفه معاونین عمران و سیاسی فرمانداری هرسین گفت: با حضور معاونین فرماندار و تثبیت بخشداران در سمت خود دیگر بهانه ای برای خدمت به مردم باقی نمی ماند چون دولت متعلق به مردم است، انتظار می رود که ارتباط مسئولین با مردم قوی تر باشد.

به گزارش دیوانگاه ،مهدیشکیبا مهردر جلسه تودیع و معارفه معاونین عمران و سیاسی فرمانداری هرسین در سخنانی اظهار داشت:شاخص انتصاب افراد در مدیریت ها تخصص و تعهد است که ما در هرسین این موضوع را دیده ایم و در بحث معاونت سیاسی و عمرانی فرمانداری شهرستان هرسین دغدغه ما این بود که در جایگاهی به کارگیری شوند که هم تعهد و هم تخصص کار را داشته باشند.

 

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه افزود: انتظار ما از دکتر خسروی این است که علی رغم اینکه این معاونت چند حیطه  فعالیتی دارند در کنار بحث عمران به موضوع برنامه ریزی و مباحث اقتصادی و بازار را پیگیری کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: با حضور معاونین فرماندار و تثبیت بخشداران در سمت خود دیگر بهانه ای برای خدمت به مردم باقی نمی ماند چون دولت متعلق به مردم است، انتظار می رود که ارتباط مسئولین با مردم قوی تر باشد.

 

شکیبا مهراظهار داشت: در آینده نزدیک موضوع اربعین را داریم و توقع این است که علی رغم اینکه کرمانشاه دروازه کربلاست تمام تلاش در راستای خدمت رسانی به زوار گذاشته شود.

 

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه افزود: موضوع دیگر انتخابات است که خیلی مهم است و مهمتراز همه بحث مشارکت مردم است، لازم است که برنامه هایی برگزار شود و انسجامی در شهرستان شکل گیرد و موضوع راهبردهای مشارکتی در نظر گرفته شود، اینکه چه کسی رای بیاورد مهم نیست بلکه مهم حضور مردم است.

 

وی تصریح کرد: به شدت بر عملکردها نظارت میشود و رای مردم برای ما حق الناس است و آخرت خود را برای دنیای هیچ کس نمی فروشیم. 

در ادامه ایتوندی فرماندار هرسین اظهار داشت: از بدو ورود به فرمانداری شهرستان از همه همکاران و حتی مسئولین ادارات درخواست کرده ایم که کسی حق ندارد له یا علیه شخصی از کاندیداهای محترم که از فیلتر شورای نگهبان معرفی میشود کاری انجام بدهد و باید بی طرفی خود را نشان دهند.

 

در پایان این مراسم با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه و مسئولین شهرستان مراسم معارفه معاونین فرماندار هرسین برگزار شد و دکتر مصطفی احمدی مجد به عنوان معاون سیاسی و امنیتی و دکتر احسان خسروی به عنوان معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری معرفی شدند.