رفع معضل سد معبر نیازمند فرهنگ‌سازی است / تشویق اصناف قانونمند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31427|09:46 - 1402/05/04
نسخه چاپی
رفع معضل سد معبر نیازمند فرهنگ‌سازی است / تشویق اصناف قانونمند
سرپرست شهرداری هرسین گفت: برای رفع معضل سد معبر باید فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی‌های گسترده بشود و این امر مهم مستلزم همکاری و مشارکت همگانی به ویژه پوشش خبری و همراهی رسانه‌هاست.

خلیل پور سرپرست شهرداری هرسین در گفتگو بادیوانگاه،  با بیان این که فرهنگ‌سازی مهمترین راه برای رفع معضل سد معبر است اظهار داشت: برنامه هایی با هدف فرهنگ‌سازی در راستای رفع سد معبردر حال انجام است.

 

سرپرست شهرداری هرسین  افزود: برای رفع معضل سد معبر، باید فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی‌های گسترده بشود و این امر مهم مستلزم همکاری و مشارکت همگانی است به ویژه پوشش خبری رسانه‌ها را می‌طلبد، تمام اقدامات باید مبتنی بر چارچوب اصولی و قانونی باشد.

 

وی تصریح کرد: از طریق فضای مجازی و نصب بنر در سطح شهر اطلاع رسانی‌هایی خواهد شد و اقدامات فرهنگی دیگری نیز با هدف رفع سد معبر در دستور کار داریم.

 

خلیل پور اظهار داشت: با توجه به این که در خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل پل رودخانه مرکزی تا میدان جمهوری اسلامی "لک" نسبت به سایر خیابان‌ها بیشتر با معضل سد معبر رو به رو هستیم اطلاع رسانی هایی در راستای فرهنگسازی رفع سد معبر نصب خواهد شد که امیدواریم با همکاری کسبه، هرسین در آینده نه چندان دور به شهری بدون سد معبر تبدیل شود.

 

سرپرست شهرداری هرسین با بیان اینکه اعتقاد داریم جمع‌آوری سد معبر باید آخرین روش باشد افزود: شهرداری همواره تلاش می‌کند تا با اقدامات فرهنگی و تعامل بیش از پیش اتحادیه‌های مختلف اصناف که از بخش‌های تأثیرگذار در پیشگیری از سد معبر هستند مشکلات مربوط را به حداقل برساند و برای تحقق این امر مهم برنامه‌های تشویقی و فرهنگی مانند قدردانی از صنوف فاقد تخلفات شهری، تشویق کسبه‌ای که قوانین و مقررات شهری و حقوق شهروندی را بیش‌تر و بهتر رعایت کنند باید در نظر گرفته شود که این مهم نیاز به همکاری ادارت ذیربط [اداره صمت ، اتاق اصناف و ...] دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: طی تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های در دست اقدام  سعی کرده‌ایم فرهنگ همکاری، تعامل سازنده و اعتماد شهروندان به مجموعه شهرداری را افزایش دهیم تا در آینده نزدیک، شاهد کاهش چشمگیر تخلفات شهری باشیم.

 

خلیل پور در پایان تاکید کرد:  شهروندان می‌توانند پیشنهادات و انتقادات و برنامه های خود در خصوص رفع معضل سد معبر به اطلاع دبیرخانه شورا یا  شهرداری برسانند و مطمئن باشند از نظرها و ایده‌های خلاقانه و سازنده آن‌ها برای پیشبرد اهداف و پیشرفت شهر به ویژه مرتفع نمودن سد معبر استفاده خواهیم کرد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد