فرماندار شهرستان هرسین:

تبیین مکتب شهدا از مهمترین نیازهای فکری نسل های جدید است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31425|18:09 - 1402/05/02
نسخه چاپی
تبیین مکتب شهدا از مهمترین نیازهای فکری نسل های جدید است
فرماندار شهرستان هرسین در جلسه ستاد اجرایی کنگره شهدا گفت:تبیین مکتب و دستاوردهای شهدا را از مهمترین نیازهای فکری نسل های جدید دانست و بر برجسته سازی این هدف ارزشمند تاکید کرد.

به گزارش دیوانگاه ، ‍ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در جلسه ستاد اجرایی کنگره شهدا  شهرستان تبیین مکتب و دستاوردهای شهدا را از مهمترین نیازهای فکری نسل های جدید دانست و بر برجسته سازی این هدف ارزشمند تاکید کرد. 

 

وی افزود: شهدا به تاسی از سیره امام حسین (ع) از تمام دلبستگی ها و تعلقات دنیوی خود گذشتتند و جاودانه شدند و از طرفی دستاوردهای آنان هنوز هم عامل پیروزی بر دشمنان است. 

 

فرماندار هرسین تصریح کرد: آرمان ها ، دستاوردها و مکتب شهدا در نزد ما به امانت است و باید تلاش کنیم تا با تبیین آنها برای نسل های جدید بخش کوچکی از ایثارگری های آنان را جبران و در این مسیر مقدس گام بگذاریم. 

 

ایتوندی اظهار داشت: سیره شهدا از بهترین مکاتب حرکت در مسیر انقلاب است و نقش برگزاری کنگره شهدا در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، سبک و سیره شهدا به نسل نوجوان و جوان بسیار مهم است.

 

فرماندار هرسین افزود: آثار زیادی از شهدا به جای مانده که باید به درستی جمع آوری و تدوین شود و در مسیر معرفی به نسل جوان و جامعه قرار گیرد وانتقال این ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان باید با استفاده از انواع محتواها در و قالب‌های مختلف انجام شود.

 

این جلسه همچنين با حضور حجت الاسلام رضایی امام جمعه و سایر اعضاء در حسینه سپاه ناحیه شهرستان هرسین برگزار شد. 

 

ارائه گزارشات کمیته های ۱۰ گانه توسط مسئولین آنها از مهمترین موضوعات این جلسه بود. 

 

کمیته یادواره ها ، فرهنگیان و دانش آموزی ، فضاسازی ، فرهنگی - هنری ، بازرسی - ارزیابی ، روابط عمومی ، امور بانوان ، ورزش ، اقشار و متخصصین و کمیته فضای مجازی از جمله این کمیته ها هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد