امام جمعه هرسین:

قرآن سوزی درغرب نشان از رشد روزافزون اسلام و افول نظام سلطه است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31424|16:59 - 1402/05/01
نسخه چاپی
قرآن سوزی درغرب نشان از رشد روزافزون اسلام و افول نظام سلطه است
امام جمعه هرسین گفت: قرآن سوزی درغرب نشان از رشد روزافزون مسلمانان و افول قدرت نظام سلطه است و همین موجب عصبانیت دشمنان اسلام شده است.

حجت الاسلام رضایی امام جمعه هرسین در گفتگو با  دیوانگاه با اشاره به اهانت های صورت گرفته به قرآن کریم در سوئد اظهار داشت: قرآن کریم بزرگ معجزه پیامبر اعظم، و سند حقانیت شریعت مقدس اسلام است، کتابی که حقانیت ادیان و پیامبران پیشین را تصدیق کرده و با نزول آن راه صعود بشریت به کمال انسانی اش بعنوان چراغی فروزان برای هدایت بشر تا همیشه تاریخ روشن شد.

 

خطیب جمعه هرسین افزود:اهانت و هتاکی به شعائر دینی و قرآن کریم موضوع تازه‌ای نیست و از ابتدای نزول وحی همواره کفار و معاندین در پی نابودی و یا تضعيف دین اسلام بوده اند اما با وجود تلاش آنان نتیجه ای جز خواری دشمنان اسلام و عزت و اقتدار دین اسلام نتیجه ای عايد آنان نشده است. 

 

هدف قرآن و شریعت عبد بودن در مقابل خدا و سلام نکردن در مقابل طاغوت است و بدین جهت امروز غرب که به دنبال سقوط انسان و استثمار آن است با منطق قرآن مخالف و به ساحت آن و تربیت یافتگان آن توهین می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: قرآن سوزی درغرب نشان از رشد روزافزون مسلمانان و افول قدرت نظام سلطه است و همین موجب عصبانیت دشمنان اسلام شده است. 

 

حجت الاسلام رضایی در ادامه اظهار داشت: ما ضمن محکومیت این اقدام مذبوحانه و احمقانه که نشان از افول و زوال استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جهانخوار و رژیم کودک کش صهیونیستی دارد اعلام می کنبم این اقدام سخیف برای انحراف افکار عمومی از آشوب های سرزمین های اشغالی است. 

 

امام جمعه هرسین افزود: به آنها می گوئیم شما چه بدانید و چه ندانید،  چه بخواهید و چه نخواهید،  قطعا شکست خورده اید و طبق وعده الهی زمین از لوث وجود شما پاک می شود و مستضعفان عالم وارثان زمین خواهند شد، ونیز پرچم اسلام اصیل بر فراز کاخ‌های ستمگران به اهتزاز در خواهد آمد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد