یادداشت/

حضور بدون دعوت رسمی

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31409|15:48 - 1402/04/20
نسخه چاپی
حضور بدون دعوت رسمی
جلسه روز گذشته شورا با حضور یک میهمان برگزار شد که البته به صورت رسمی به این جلسه دعوت نشده بود.

به گزارش دیوانگاه،یادداشت/بعد از تقلای شورای هرسین برای برکناری شهردار انتظار میرفت که وضعیت شهرداری با تغییر در روند مدیریت شکل فعالتری به خود بگیرد و بسیاری ازمشکلات که در نتیجه ایجاد لج و لجبازی بین اعضای شورا و شهردار به وجود آمده بود خاتمه یاد ولی مشکلات که حل نشد هیچ، بلکه شاهد افزایش سطح مشکلات در شهرستان هم بودیم.

 

اینکه چرا تا به امروز و بعد از گذشت حدود سه ماه هنوز گزینه ای برای تصدی شهرداری هرسین معرفی نشده جای سوال دارد ولی موضعگیری های تند امام جمعه محترم و تدکرات فرماندار هرسین در جلسات خصوصی و عمومی موید تعلل و کم کاری اعضای شورا در تعیین شهردار است.

 

طبق شنیده ها روز گذشته در جلسه اعضای شورا یک مهمان بدون دعوت رسمی و شاید هم به پیشنهاد برخی از اعضا حضور داشته که البته نتوانسته است رضایت کامل اعضا را برای این موضوع جلب کند

 

وضعیت امروز شهرستان، بلاتکلیفی طرح ها و مصوبات شهری، وضعیت سد معبر، آسفالت معابر اصلی و فرعی و صد ها مشکل شهری دیگر فقط نتیجه بی برنامگی شورا در تعیین شهردار و ساماندهی مدیریت شهری است.

 

مع الوصف حدود 6ماه به تنش بین شورا و شهردار و دست به دست کردن مصوبات و عدم اجرای طرح های مصوب شده گذشت و از این طرف هم چند ماهی است که شهرداری در انتظار تعیین شهردار جدید است با این حساب عمر خدمتی شورا گذشت و هیچ خدمتی عاید این مردم نشد.

 

انتظار میرود اعضای شورای شهر هرسین علی رغم اینکه در آستانه سومین سال آغاز بکار فعالیت خود هستند نسبت به تعیین شهردار و رفع مشکلات شهر در فرصت باقی مانده اهتمام ویژه ای داشته باشند، شاید بتوانند کارنامه ای هر چند مختصر از خود به یادگار بگذارند.