تکمیل پروژه 160واحدی مسکن مهربهزیستی هرسین در آینده نزدیک

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31408|12:09 - 1402/04/20
نسخه چاپی
تکمیل پروژه 160واحدی مسکن مهربهزیستی هرسین در آینده نزدیک
رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسین گفت: پروژه 160واحدی مسکن مهربهزیستی از سال 1400مجدداً تکمیل آن در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم تا پایان شهریورماه کار اجرای آن به اتمام برسد.

خانم صفیه طاهری رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسین در گفتگو با  دیوانگاه با اشاره به اجرای پروژه مسکن مهر مددجویان بهزیستی اظهار داشت:  این پروژه از سال ۱۳۸۹ کلنگ زنی شد که به علت برخی مشکلات و محدودیت های اعتباری متاسفانه از سال ۹۶ تعطیل شد و با پیگیری های بعمل آمده و جلسات رسمی و غیر رسمی متعدد در فرمانداری و همکاری خوب ادارات شهرستانی و استانی بویژه بهزیستی اعتباراتی برای ادامه ساخت این پروژه اختصاص داده شده است.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسین ادامه داد: این پروژه از سال 1400مجدداً تکمیل آن در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم تا پایان شهریورماه کار اجرای آن به اتمام برسد.

 

وی خاطرنشان کرد: مسکن یکی از نیازهای اساسی هر خانواده‌ای در جوامع تلقی می‌شود و به طور خاص در جامعه هدف سازمان بهزیستی نیز هستند افرادی همچون زنان سرپرست خانوار، خانوارهای دارای ایتام و معلولان سرپرست خانوار که در تأمین مسکن نسبت به سایر اقشار ناتوان‌تر و یا نیازمند حمایت هستند.

 

طاهری اظهار داشت: پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن مهر بهزیستی هرسین در8بلوک و با اعتبار 30میلیارد تومان در دست انجام است که آورده مددجویان در این طرح 30میلیون تومان بوده و مابقی بصورت بلاعوض پرداخت شده است.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان افزود: ازآنجاکه موضوع تأمین مسکن در کنار معیشت و اشتغال یکی از سه راهبرد اصلی و اساسی است که به عنوان زیرساخت خانواده مطرح می‌شود، در این راستا معاونت مشارکت‌های بهزستی استان نیز در اجرای این طرح اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

 

وی تصریح کرد: میزان مشارکت ها از طرف خیرین و تشکل های مردم نهاد در اجرای این طرح 3میلیارد تومان بوده است که در جهت محوطه سازی این مجموعه هزینه شده است.