فرمانده سپاه ناحیه هرسین:

مراسم بازسازی واقعه غدیر خم در هرسین برگزار می شود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31401|18:00 - 1402/04/13
نسخه چاپی
مراسم بازسازی واقعه غدیر خم در هرسین برگزار می شود
فرمانده سپاه ناحیه هرسین از برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر خم به همراه برنامه های شاد و متنوع در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید مصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار  دیوانگاه، از برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان هرسین خبر داد و اظهار کرد: واقعه غدیرخم و اعلام جانشینی و ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) از سوی پیامبر اسلام(ص) و به دستور خداوند متعال، از جمله مهمترین حوادث تاریخ اسلام است که پس از آن اوج عظمت و شکوه دین مقدس اسلام و همین طور اهل بیت پیامبر (ع) آشکار و نمایان شد به طوریکه خداوند با نزول آیه اکمال، دین و نعمت های خود را بر انسان با وقوع حادثه غدیر و اعلان ولایت علی (ع) و خاندانش کامل یافته اعلام فرمود.

 

وی افزود: بر این اساس ما وظیفه داریم که این حادثه مهم تاریخی و دینی را که متعلق به مسلمانان است را برای نسل های امروز به زبان ها و روشهای مختلف بیان کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد: مراسم بازسازی واقعه غدیر خم از سال 91در سراسر کشور اجرایی شد و انتظار می رود که این مراسم امسال در هرسین با برنامه ریزی ها و تنوع خاصی که در نحوه اجرای آن در نظر گرفته شده بتواند رضایت خاطر شهروندان را فراهم کند.

 

موسوی اظهار داشت: این برنامه پنج شنبه 15تیرماه 1402 در ساعت 17:00 در  جنب پارک دانشجو و روبروی اداره فنی و حرفه ای شهرستان برگزار می شود.

 

وی گفت:  راه اندازی کاروان شادی از مسیر امامزاده مهدی (ع) به سمت محل برگزاری مراسم یازسازی و جشن بزرگ غدیر با حضور گروه طنز از جمله دیگر برنامه هایی است که در این روز برگزار می شود و در نهایت  به قید قرعه به شرکت کنندگان در مراسم جوایزی اهدا می شود.

 

وی در پایان ضمن تشکر از دست اندرکاران این برنامه افزود: این برنامه به همت ستاد بازسازی واقعه غدیر خم متشکل از ادارات و ارگان های شهرستان هرسین انجام می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد