رئیس اداره بهزیستی هرسین:

اختصاص 128میلیون تومان در راستای مناسب سازی معابر عمومی در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31399|18:58 - 1402/04/11
نسخه چاپی
اختصاص 128میلیون تومان در راستای مناسب سازی معابر عمومی در هرسین
رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسین گفت: در یکسال گذشته حدود 128میلیون تومان در راستای مناسب سازی منزل و خودروی معلولین و افراد کم توان هزینه شده است.

صفیه طاهری در گفتگو با  دیوانگاه اظهار داشت: در راستای مناسب سازی محیط شهری و جهت رفاه حال افراد کم توان سامانه ای در نظر گرفته شده است که شهروندان می توانند  پیامک ها و نظرات خود را به شماره 3000012322ارسال کنند تا نسبت به مناسب سازی اماکن عمومی و دولتی اقداماتی انجام شود.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسین افزود: تمام شهرداری ها در این خصوص بایستی یک هزارم بودجه خود را به بحث مناسب سازی اختصاص دهند و در جلسه ای که با حضور فرماندار شهرستان و عوامل شهرداری برگزار شد مقرر شد هر ساله حدود 10درصد از معابر عمومی در هرسین مناسب سازی شود.

 

وی خاطرنشان کرد: پارک شهر هرسین به عنوان پارک دوستدار معلول معرفی شده است و این بدان معناست که تمام دسترسی ها در این مجموعه جهت معلولین و سالمندان مناسب سازی شود.

 

طاهری با اشاره به اینکه مناسب سازی در دو بعد عمومی و شخصی انجام میشود اظهار داشت: در یکسال گذشته حدود 128میلیون تومان در راستای مناسب سازی منزل و خودروی معلولین و افراد کم توان هزینه شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد