دیدار اصحاب رسانه و فعالان مجازی با فرماندار شهرستان هرسین/

ایتیوندی: باید از ظرفیت رسانه در جهت رفع مشکلات شهرستان استفاده کرد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31392|17:00 - 1402/04/06
نسخه چاپی
ایتیوندی: باید از ظرفیت رسانه در جهت رفع مشکلات شهرستان استفاده کرد
صبح امروز با حضور فرماندار، رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان، اصحاب رسانه و برخی فعالین مجازی جلسه ای در محل فرمانداری هرسین برگزارشد.

به گزارش دیوانگاه ،ابوطالب ایتیوندی در این جلسه ضمن عرض خسته نباشید به اصحاب رسانه شهرستان در سخنانی به اهمیت نقش رسانه درتحولات اجتماعی پرداخت و اظهار داشت:  انتظاری که از اصحاب رسانه شهرستان هرسین داریم این است که بخاطر همکاری در حل مشکلات شهرستان تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

 

فرماندار هرسین افزود: پیگیری رسانه ها مهمترین رکن حل و فصل مشکلات شهرستان است و این نیازمند هماهنگ شدن و برای رضای خدا کار کردن است،  هرسین مردمان فرهیخته ای دارد و نخبگان بزرگی  را در خود پرورش داده است.

 

 وی خاطرنشان کرد: باید از حب و بغض ها خودداری شود و مطالب منتشر شده در برخی رسانه ها مدیریت شود، امام (ره) فرمودند: انتقاد است که کشور را به سمت سازندگی سوق می دهد، ولی این نقد نباید به سمت لجن پراکنی برود و باید در جهت سازندگی باشد.

 

ایتیوندی اظهار داشت: هرسین مشکلات عدیده زیر ساختی دارد و مردم نباید حسرت یک شهر زیبا و آباد را داشته باشند، این رسانه ها هستند که باید فرهنگ مطالبه گری را ترویج کنند.

 

در این جلسات هر یک از اعضاء شرکت کننده به بیان دیدگاه های خود در خصوص مشکلات رسانه در شهرستان و لزوم توجه ویژه به این موضوع پرداختند.