دادستان هرسین:

شهید بهشتی از عماران انقلاب اسلامی بود/مردم هرسین در حوادث سال گدشته حکیمانه رفتار کردند و تو دهنی محکمی به فتنه گران زدند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31385|14:52 - 1402/04/02
نسخه چاپی
شهید بهشتی از عماران انقلاب اسلامی بود/مردم هرسین در حوادث سال گدشته حکیمانه رفتار کردند و تو دهنی محکمی به فتنه گران زدند
دادستان هرسین در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: شهید بهشتی از عماران انقلاب اسلامی بود و در بزنگاه ها به میدان می آمد و روشنگری می‌کرد.

به گزارش دیوانگاه ،مسلم الماسی فر دادستان هرسین در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این صمن تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضاییه در سخنانی اظهار داشت: ایجاد فضایی امن و آرام همراه با برادری و همدلی بین پرسنل و مجموعه قصایی شهرستان  باعث فصای خدمت رسانی بیشتر به مردم شده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب هرسین با اشاره به اقدام امریکا درقرار ندادن منافقین در لیست گروه های تروریستی افزود: این اقدام نمونه ای بارز از حقوق بشر آمریکایی است.

 

وی خاطرنشان کرد: شهید بهشتی از عماران انقلاب اسلامی بود و و در بزنگاه ها به میدان می آمد و روشنگری می‌کرد.

 

الماسی فر اظهار داشت: آن جهاد تبیینی که رهبر معظم انقلاب امروز بر آن تاکید دارند شهید بهشتی در ابتدای انقلاب این موضوع را انجام می دادند.

 

دادستان هرسین افزود: دشمن می‌داند که به کجا صربه بزند که حرکت انقلاب را کند کند، ولی به حمدالله مردم همیشه در صحنه بودند و با بصیرت و ولایتمدارانه رفتار کردند.

 

وی با اشاره به همراهی مردم در عرصه های مختلف انقلاب افزود: مردم هرسین در حوادث سال گدشته حکیمانه رفتار کردند و تو دهنی محکمی به فتنه گران زدند.

 

الماسی اظهار داشت:  سال گذشته قول دادیم در مجموعه دادگستری در حوزه جرایم خشن اقدام موثر داشته باشیم شاید هنوز به نقطه مطلوب نرسیده باشیم ولی اقدامات موثر و ملموسی انجام شده است..

 

وی افزود: در حوزه جرایم خشن و ضرب و جرح ۱۶درصد،  در بحث تیراندازی ۲۰درصد، در مبارزه با مواد مخدر ۲۰درصد، در تخریب اموال ۲۵ درصد،در بحث توهین ۴۴درصد و در بحث تهدید ۳۳ درصد کاهش داشته ایم.