هشدار رئیس پلیس هرسین به موتور سیکلت سواران متخلف

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31384|09:03 - 1402/04/02
نسخه چاپی
هشدار رئیس پلیس هرسین به موتور سیکلت سواران متخلف
فرمانده انتظامی شهرستان گفت :در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبه مردمی و  با رویکرد امنیت محله محور در مرحله اول طرح پاکسازی تفرجگاه ها و پارک ها توسط این فرماندهی انجام گرفت.

سرهنگ  علی عزیزیان فرمانده انتظامی شهرستان  در گفتگو با  دیوانگاه اظهار داشت: :در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبه مردمی و  با رویکرد امنیت محله محور در مرحله اول طرح پاکسازی تفرجگاه ها و پارک ها توسط این فرماندهی انجام گرفت.

 

عزیزیان در ادامه افزود : در مرحله دوم مقرر است برخورد با موتورسواران و راکبین متخلف و مزاحمین اجتماعی و خرده فروشان مواد مخدر در مناطق آلوده صورت پذیرد.

 

فرمانده انتظامی هرسین خطاب به موتورسیکلت سوارانی که قوانین و مقررات رانندگی را رعایت نکنند و فاقد پلاک یا پلاک مخدوش و پوشیده میباشند و یا اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس می نمایند و باعث ایجاد بی نظمی و احساس عدم امنیت در بین شهروندان می گردند،گفت با هماهنگی و همکاری مطلوب بین پلیس و دستگاه قضایی و اجرای طرح امنیت محله محور با این افراد هنجار شکن به شدت برخورد خواهد شد .

 

در پایان سرهنگ عزیزیان امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و از مردم شهرستان درخواست حمایت و پشتیبانی خبری از خدمتگزاران خود در مجموعه پلیس را نمود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد