افتتاح دو باب مسکن مددجویان در روستاهای هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31370|15:50 - 1402/03/23
نسخه چاپی
افتتاح دو باب مسکن مددجویان در روستاهای هرسین
با همکاری سپاه ناحیه هرسین و کمیته امداد شهرستان و به همت بسیج سازندگی شهرستان منزل مسکونی در روستاهای بخش مرکزی هرسین به بهره برداری رسید

به گزارش دیوانگاه ،با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان منازل روستایی به همت بسیج سازندگی هرسین به بهره برداری رسید.

 

 

سرهنگ موسوی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاردیوانگاه اظهار داشت در راستای محرومیت زدایی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه و در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری مابین کمیته امداد امام خمینی و سپاه ناحیه مرسین و همچنین ساخت منازل روستایی جهت مددجویان دو باب منزل مسکونی در روستای سعدوند علیا به بهره برداری رسید.

 

 

وی ضمن تشکر از تلاشهای بسیج سازندگی شهرستان در ساخت این پروژه ها افزود: هر کدام از این منازل با اعتبار ۲۷۰ میلیون تومان و به مساحت ۶۰ متر مربع ساخته و در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین با بیان اینکه چهار باب منزل دیگر جهت مددجویان در دست انجام است خاطرنشان کرد تا به امروز و در قالب این تفاهم نامه ۴۶ باب منزل جهت مددجویان در مناطق محروم روستایی ساخته و در اختیار آنها قرار گرفته است.