فرماندار هرسین :

طرح های اشتغالزایی باید ضمانت اجرای و طرح توجیهی شفاف داشته باشند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31364|08:16 - 1402/03/18
نسخه چاپی
طرح های اشتغالزایی باید ضمانت اجرای و طرح توجیهی شفاف داشته باشند
سومین جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان هرسین با حضور فرماندار و مدیران کل استانی و شهرستانی عضو کارگروه برگزار شد

به گزارش دیوانگاه ،سومین جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان هرسین به ریاست فرماندار و با حضور مدیران کل استانی و شهرستانی عضو کارگروه برگزار شد

 

بررسی وضعیت سامانه رسد ، مشاغل خانگی ، تسهیلات برش شهرستانی جز بند ۲ تبصره ۱۶ و همچنین اعتبارات تبصره ۱۸ از مهمترین موضوعات این جلسه بود.

 

ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه بر تسهیل بروکراسی اداری برای کارآفرینان تاکید کرد.

 

وی افزود : از کارآفرینانی که اشتغال واقعی و پایدار ایجاد می‌کنند باید حمایت شوند و روند صدور مجوز و پرداخت تسهیلات را برای آنان تسهیل کرد.

 

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به طرح های کارگاهی ، مشاغل خانگی و خرد بدون در نظر گرفتن شرایط مکانی توسط بنیاد برکت و بنیاد علوی از دیگر تاکیدات فرماندار هرسین بود.

 

ابوطالب ایتوندی در بخش دیگری از سخنانش خواستار فرهنگ سازی به منظور سوق دادن نیروی انسانی این شهرستان به سمت حرفه آموزی و تقویت فرهنگ کار شد.

 

ایتوندی همچنین از دستگاههای اجرایی و بانک های عامل خواست طرح های اشتغالزایی دارای طرح توجیهی شفاف و دارای ضمانت اشتغال پایدار را در اولویت قرار دهند.

 

فرماندار شهرستان هرسین نظارت مستمر دستگاههای اجرایی بر حسن اجرای طرح ها و پروژه های اشتغالزایی را لازمه اشتغال پایدار دانست.