صدور 55 پرونده تعزیراتی برای نانوایی های متخلف در هرسین/ هشدار ابطال پروانه کسب در صورت تکرار تخلف

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31309|18:24 - 1402/02/05
نسخه چاپی
صدور 55 پرونده تعزیراتی برای نانوایی های متخلف در هرسین/ هشدار ابطال پروانه کسب در صورت تکرار تخلف
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین گفت: با تلاش و پیگیری های کارشناسان این مجموعه و بررسی تخلفات صنوف مختلف در این ایام ۵۵ نانوایی متخلف چه در بحث فروش آرد و چه در کم کاری و عدم رعایت ساعات پخت به مبلغ ۱۲۵ میلیون تومان پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

دکتر سیامک الیاس پور در گفتگو با  دیوانگاه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تنظیم بازار در ایام عید و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در این راستا از تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ لغایت ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ با تلاش پرسنل این مدیریت تمام نیازمندیهای شهروندان هرسین در راستای تامین کالاهای اساسی در این شهرستان تامین و در بین جامعه هدف تقسیم شد.

 

 

مدیر جهاد کشاورزی هرسین افزود: در این ایام ۵۵ نانوایی متخلف چه در بحث فروش آرد و چه در کم کاری و عدم رعایت ساعات پخت به مبلغ ۱۲۵ میلیون تومان پرونده تعزیراتی تشکیل شد..

 

 

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی های صورت گرفته از قصابی ها و مرغ فروشی ها و علیرغم اینکه امسال خوشبختانه در بحث تامین گوشت قرمز و گوشت مرغ کمبودی وجود نداشت مبلغ ۱۰۶ میلیون تومن پرونده تعزیراتی تشکیل شد که عمده تخلف آنها در بحث گرانفروشی بود.

 

 

الیاسپور اظهار داشت: به افراد متخلفی که بدون مجوز فعالیت دارند  و نظم و امنیت غذایی مردم را به خطر می‌اندازند هشدار میدهیم که بازرسان این مدیریت همچنان بر عملکرد آنها نظارت دارند و در صورت ادامه تخلف نسبت به ابطال مجوز  آنها اقدام میشود.