سالروز شهادت سردار حجازی در هرسین گرامی داشته شد/

سرهنگ موسوی : محور مقاومت مدیون تلاش های سردار حجازی است.

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31304|20:09 - 1402/01/31
نسخه چاپی
سرهنگ موسوی : محور مقاومت مدیون تلاش های سردار حجازی است.
با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه، رئیس اداره آموزش و پرورش و اقشار مختلف بسیج طی مراسمی دومین سالروز شهادت سردار حجازی در هرسین گرامی داشته شد.

به گزارش دیوانگاه ،سرهنگ موسوی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در این مراسم ضمن گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار حجازی و بیان خاطراتی از رشادت‌ها و سجایای اخلاقی این شهید والامقام اظهار داشت: سردار حجازی فردی قاطع، شجاع، مخلص بود  و در تمام عرصه‌ها در خدمت اسلام عزیز تلاش می‌کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسینافزود: شهید حجازی در دوران حیات خود و در گمنامی خدمات زیادی انجام داد و محور مقاومت مدیون تلاش های این شهید عزیز است.

 

در ادامه حجت الاسلام رضایی امام جمعه هرسین در سخنانی اظهار داشت: سرداران ما در دفاع مقدس، در فتنه ها و در جهاد تبیین و در همه عرصه جامع اضداد بودند شهدای ما در دوران دفاع مقدس نشان دادند که در عین اینکه زاهدان شب هستند در عین حال روز غران و مثل شیر در مقابل دشمن هستند.

 

امام جمعه هرسین افزود: کسانی خونشان برای حفظ نظام و انقلاب هزینه شدند که جزء بهترین ها بودند ویژگی شهدای ما و امثال شهید حجازی ها این است که حق شفاعت دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: یادواره شهدا یک تلنگری است که راه را درست انتخاب کنیم و بر خود ببالیم و فرهنگ ایثار و شهادت و سبک زندگی شهدا را به نسل آینده که جنگ را ندیده اند معرفی کنیم.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: دشمن از نداشته های خود الگو و نماد می سازد ولی ما داشته های خود را هم نمی توانیم معرفی کنیم و این جای گله مندی است اگر امثال شهید حجازی ها و شهید سلیمانی ها در کشورهای دیگر بود رسانه ها چقدر از آنها نام می بردند و الگوسازی کی کردند.