بازدید مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه از پروژه های در دست انجام آبفای هرسین/

رضا داودی: تأکید بر بروزرسانی سیستم تصفیه خانه فاضلاب شهر هرسین/ ارتقاء راندمان و پمپاژ آب شهری با نصب الکتروپمپ های جدید

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31292|11:13 - 1402/01/20
نسخه چاپی
رضا داودی:  تأکید بر بروزرسانی سیستم تصفیه خانه فاضلاب شهر هرسین/ ارتقاء راندمان و پمپاژ آب شهری با نصب الکتروپمپ های جدید
مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه در بازدید از پروژه‌های بخش آب و فاضلاب شهرستان هرسین گفت: باتوجه به خرید ۱۰ دستگاه الکتروموتور و ۱۰دستگاه الکتروپمپ جدید جهت بالابردن راندمان و پمپاژ بیشتر آب به درون شبکه توزیع، لازم است نسبت به تعویض الکتروموتورها و الکتروپمپ های جدید اقدام شود.

به گزارش دیوانگاه ،مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه به همراه معاون و مدیران حوزه معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت و مدیر امور آبفای شهرستان هرسین از پروژه‌های بخش آب و فاضلاب این شهرستان بازدید کرد.

 

رضا داودی در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب هرسین باتوجه به حساس بودن شهرستان هرسین از لحاظ پیشرفت پروژه‌ها و نحوه عملکرد تصفیه خانه فاضلاب هرسین ، بر اورهال و به روز کردن آن به منظور بهره‌برداری و فروش پساب به صنایع پایین دست تأکید کرد.

 بازدید رضا داودی از تصفیه خانه فاضلاب هرسین

وی در ادامه از محل حفر چاه تمرگ در جنوب شهر هرسین به منظور جانمایی استقرار تجهیزات حفاری چاه جهت آبرسانی به شهر هرسین و همچنین از تصفیه خانه اضطراری و پروژه احداث مخزن ۳هزار مترمکعبی آب شهر هرسین بازدید کرد.

 

مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه  در بازدید از پروژه احداث مخزن ۳هزار مترمکعبی آب شهر هرسین با تأکید ویژه بر بهره‌برداری و آبگیری هرچه زودتر از این مخزن خاطرنشان کرد:  پیمانکار و معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت را مکلف اند تا پایان خرداد ماه پروژه را به بهره‌برداری برسانند.

 بازدید از پروژه احداث مخزن ۳هزار مترمکعبی آب شهر هرسین

داودی در ادامه در بازدید از ایستگاه پمپاژ و سراب هرسین اظهار داشت: باتوجه به خرید ۱۰ دستگاه الکتروموتور و ۱۰دستگاه الکتروپمپ جدید جهت بالابردن راندمان و پمپاژ بیشتر آب به درون شبکه توزیع، لازم است نسبت به تعویض الکتروموتورها و الکتروپمپ های جدید اقدام شود.

 

مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه  در بازدید از شهرک‌های؛ شهرداری و بسیجیان  شهر هرسین، معاون بهره‌برداری و توسعه آب و مدیرامور آبفای هرسین را مکلف به پیگیری و اجرای خط انتقال آب از مخزن میانی شهر جهت اتصال به شبکه توزیع و بهره‌برداری و آبرسانی به این شهرکها نمود.

 

گفتنی است شبکه توزیع آب این دو شهرک حدود ۱۵سال پیش اجراشده ولی خط انتقال آب از مخزن به شهرکهای مذکور، تاکنون اجرا نشده است.