فرماندار هرسین :

توجه ویژه درارائه خدمات به افراد توان خواه بویژه جانبازان و معلولان در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31256|14:09 - 1401/12/03
نسخه چاپی
توجه ویژه درارائه خدمات به افراد توان خواه بویژه جانبازان و معلولان در هرسین
سومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسبت سازی شهرستان هرسین با محوریت توسعه خدمات شهری متناسب با جامعه هدف برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،سید برزو موسوی چشمه کبودی در سومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسبت سازی این شهرستان بر توسعه خدمات متناسب با وضعیت افراد توان خواه در ادارات تاکید کرد. 

 

فرماندار هرسین همچنین از دبیرخانه ستاد مناسب سازی خواست طی مصوبه ای میزهای خدمت مستقر در ادارات را بعنوان اولین نقطه پیگیری درخواست های جانبازان عزیز و معلولان گرامی قرار دهند و موارد درخواستی آنان را به منظور تسهیل در ارائه خدمات با جدیت پیگیری و اجرا نمایند. 

 

وی همچنین از تعدادی از ادارات و بویژه شهرداری هرسین در راستای طراحی فضای مناسب و اجرای مسیر ویژه نابینایان جهت تردد در ادارات و معابر تقدیر کرد. 

 

موسوی اظهار داشت: اجرای قوانین و ضوابط ویژه شهرسازی و معماری برای جامعه هدف موضوع این جلسه می بایست همچنان در دستور کار نظام مهندسی ، شهرداری ها و حتی دهیاری ها باشد. 

 

فرماندار هرسین در بخش دیگری از این جلسه با تاکید بر اهمیت مناسبت سازی ، تمامی اعضای ستاد را مکلف به رعایت قوانین و مقررات مرتبط با این حوزه جهت رفاه حال معلولین و جانبازان شهرستان هرسین نمود. 

 

وی همچنین از شهردار هرسین خواست در راستای ادامه برنامه های مربوط به اجرای قوانین تسهیل در تردد افراد توان خواه در ایجاد پل اتصال و احداث سطح شیب دار متناسب با وضعیت و معابر پارک های توحید و بانوان با توجه به فرارسیدن نوروز تسریع نماید. 

 

اهتمام جدی در راستای اجرای قوانین مرتبط به تسهیل در تردد توان خواهان روستایی از دیگر‌ موارد مورد تاکید و مصوبات این جلسه بود و موسوی چشمه کبودی خواستار پیگیری جدی این موضوع توسط بخشداران مرکزی و بیستون و همچنین بنیاد مسکن در راستای اجرای طرح های هادی روستایی متناسب با قوانین یاد شده بود. 

 

فرماندار هرسین در پایان سخنانش از دبیرخانه این ستاد خواست با همکاری اداره صمت و اتاق اصناف و در صورت لزوم کلیه ادارات نسبت به اجرای ضوابط مناسبت سازی در فروشگاههای بزرگ ، داروخانه ها ، درمانگاهها و سایر اماکن خصوصی اقدام‌ نمایند و از پیشگامان این طرح نیز تقدیر و تجلیل شود.