فرماندار هرسین :

آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستیم

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31253|14:18 - 1401/12/01
نسخه چاپی
آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستیم
فرماندار شهرستان هرسین در جلسه ستاد مدیریت خدمات سفرهای نوروزی بر آمادگی این شهرستان در ارائه خدمات و پذیرایی از مهمانان نوروزی تاکید کرد.

به گزارش دیوانگاه  برزو موسوی درجلسه ستاد مدیریت خدمات سفرهای نوروزی اظهار داشت:  از کلیه مسئولین بویژه مدیران حوزه های گردشگری ، راه ، بهداشت و درمان ، شهرداری ها و دهیاران می خواهیم اهتمام ویژه ای در ارائه خدمات به مهمانان نوروزی داشته باشند و کلیه امکانات خود را در این راستا بسیج کنند.

 

 

فرماندار هرسین در بخش دیگری از سخنانش از عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی در ساماندهی خبازی ها انتقاد کرد و افزود : عملکرد تعدادی از خبازی ها در تولید نان باکیفیت و رعایت ساعات پخت نان قابل قبول نیست و می بایست علاوه بر جریمه های نقدی و کسر سهمیه قطع سهمیه شوند.

 

 

وی تصریح کرد : از مهمترین بخش هایی که می بایست در ایام پایانی سال مورد توجه ویژه مسئولین امر قرار گیرد ایمن سازی راهها و تجهیز مراکز درمانی است.

 

 

موسوی اظهار داشت : با توجه به پیگیری های نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی تجهیزات پزشکی موثری در بیمارستان شهدا نصب شده و مسئولان شبکه بهداشت می بایست به منظور جلوگیری از تردد مردم به مرکز استان پیگیر نصب سایر تجهیزات باشند.

 

 

فرماندار شهرستان هرسین همچنین از مسئولان ادارات خواست لیست کشیک کارکنان ( در ایام نوروز ) خود را به فرمانداری ارسال نمایند.

 

 

از دیگر مواردی که موسوی چشمه کبودی بر اجرای آن تاکید بسیار داشت اجرای برنامه ها و فضا سازی های متناسب با ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز بود.

 

ساماندهی دست فروشان ، فضا سازی روستاهای هدف گردشگری و بوم گردی ، زیبا سازی شهرهای هرسین و بیستون ، خط کشی و نصب علائم جدید راهنمایی و رانندگی در مسیرهای بزرگراهی ، شهری و روستایی از دیگر مصوبات و موضوعات مطرح شده توسط فرماندار هرسین بود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد