تعیین تکلیف 12اتحادیه صنفی در هرسین/ احتمال برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتاق اصناف در هفته آینده

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31176|15:42 - 1401/10/21
نسخه چاپی
تعیین تکلیف 12اتحادیه صنفی در هرسین/ احتمال برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتاق اصناف در هفته آینده
رئبس داره صمت شهرستان هرسین گفت: از ۱۵ اتحادیه صنفی موجود در انتخابات ۱2 اتحادیه به پایان رسیده است و پس از کسب حد نصاب لازم تاریخ برگزاری انتخابات اتاق مشخص می شود.

مصطفی کیانی رئبس داره صمت شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار   دیوانگاه  از برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت:  پس از وقفه ای حدود یک ساله برگزار گردید و از ۱۵ اتحادیه صنفی موجود ۱۰ اتحادیه معوقه بودند که بر اساس مصوبه کمیسیون نظارت در سال ۱۴۰۰ مجوز برگزاری داشتند.

 

 

وی افزود: خوشبختانه در شهریور ماه و مهرماه انتخابات ۱۰ اتحادیه به پایان رسید و برای تمامی منتخبین اتحادیه های صنفی اعتبارنامه صادر گردید و تغییر و تحول قانونی در ترکیب هیئت مدیره اتحادیه ها انجام شد.

 

 

رئبس داره صمت شهرستان خاطرنشان کرد: از  ۴ اتحادیه دیگر نیز که موعد قانونی آنها در دی ماه و بهمن ماه سال جاری به پایان می رسد ۲ اتحادیه انتخابات خود را برگزار کردند.

 

 

کیانی در ادامه اظهار داشت: فراخوان ثبت نام  اتاق اصناف هم در آذر ماه ثبت شد و در مرحله اول از یکم دی ماه لغایت هفتم دی ماه نسبت به ثبت نام اقدام شد و با توجه به عدم احراز صلاحیت تعدادی از اعضا و عدم کسب حد نصاب لازم فراخوان برای نوبت دوم تمدید گردید و از ۱۵ دی ماه لغایت ۲۱ دی دردست انجام است 

 

 

وی افزود:  پس از کسب حد نصاب لازم تاریخ برگزاری انتخابات اتاق مشخص می شود و در ادامه پس از اطلاع رسانی انتخابات اتاق اصناف به انجام خواهد رسید و هیات رئیسه جدید اتاق اصناف مشخص و برای ۴ سال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

 

رئبس داره صمت شهرستان تصریح کرد: تمامی انتخابات مذکور از ابتدا (مرحله ثبت نام) تا آخرین مرحله (مرحله صدور اعتبارنامه) بصورت الکترونیکی در سامانه ساران (سامانه رسمی انتخابات اصناف) به انجام رسیده است .و از فرماندارمحترم ، معاونت سیاسی فرمانداری، .دستگاههای نظارتی،  سپاه شهرستان،  نیروی انتظامی، .دادستانی.و بسیج اصناف که در روند  برگزاری انتخابات ،هیات اجرایی را یاری نمودند . کمال تشکر و قدردانی را دارم. و همچنین از آقای رشیدی پشتیبان انتخابات الکترونیکی اصناف که در زمانبندی  انتخابات و رعایت قوانین نظام صنفی اینجانب را یاری نموده  کمال سپاسگزاری را دارم.