نشست وزیر آموزش و پرورش با فرهنگیان شهر هرسین و بخش بیستون/

نوری: آغاز تلاش‌های جدی برای رفع مشکلات معلمین/ تصمیم گیری در بحث تقویت مدارس و تجهیزآنها در مناطق کمتر توسعه یافته هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31129|10:58 - 1401/10/02
نسخه چاپی
نوری: آغاز تلاش‌های جدی برای رفع مشکلات معلمین/ تصمیم گیری در بحث تقویت مدارس و تجهیزآنها در مناطق کمتر توسعه یافته هرسین
دیدار وزیر آموزش و پرورش با فرهنگیان شهرستان هرسین و بخش بیستون با حضورامام جمعه هرسین، نماینده مردم هرسین در مجلس شورای ، مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ، یوسف نوری وزیر محترم آموزش و پرورش در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت:  خوشحال شدیم که در جمع دوستان فرهنگی هستیم و در این زمینه پیشنهادات خوبی ارائه شد، متاسفانه به دلایل مختلف نارسایی هایی ایجاد شده که برای رفع این موارد در حوزه های محتلف تصمیم گیری شد.

 

 

 

.وی با اشاره به آغاز تلاش‌های جدی برای رفع مشکلات معلمین و آموزش و پرورش افزود: : با وجود مشکلات فراوان اما توجه به این بخش آغاز شده و طبق بیان مشکلات و مسائل از سوی قشر فرهنگی اجرای سند تحول بنیادین باید بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

 

 

 

وزیر محترم آموزش و پرورش خاطرنشان کرد:  از جمله نارسایی های مهمی که در این شهرستان وجود داشت بحث زیرساختی مدارس ساختمان و تجهیزات آموزشی بود و همچنین بحث تقویت زیرساخت های مدارس مناطق کمتر برخوردار که تصمیمات خوبی در این زمینه ها گرفته شد و انشاالله بتوانیم دانش آموزان را برای ورود به سند تحول بنیادین آماده کنیم.

 

 

 

امام جمعه هرسین در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور وزیر محترم در جمع  فرهنگیان این خطه  ، به  نهادینه کردن سند تحول بنیادین ، توجه به مناطق محروم به ویژه غرب کشور  تاکید کرد.

 

 

 

.در ادامه دکتر رضایی نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی  بر رفع  نیازمندی ها و نواقص مدارس و همچنین پیگیری رتبه بندی تا حصول نتیجه وسایر دغدغه ی جامعه فرهنگی تاکید  داشت . 

 

 

 

در ادامه  نمایندگان فرهنگیان شهرستان هرسین و بیستون به بیان دیدگاهها، موانع ،ومشکلات فرهنگیان پرداختند.