سردار بهمن ریحانی :

دشمن به دنبال این است که ذائقه مردم ما را عوض کند

سرویس: اخبار کرمانشاهکد خبر: 30989|15:46 - 1401/06/03
نسخه چاپی
دشمن به دنبال این است که ذائقه مردم ما را عوض کند
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه گفت: دشمن به دنبال این است که ذائقه مردم ما را عوض کند امروز فضلیت ها و الگوها را دارند عوض می کنند. ما وظیفه داریم واقعیت های انقلاب را بگوییم.

به گزارش دیوانگاه ،سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه هرسین طی سخنانی اظهار داشت: یکی از جلوه های موًثر و ماندگار عاشورا بعد عرفانی و حماسه آفرین و جهاد آفرین آن است و برای ما رسیدن به این عرفان تمسک به ولایت و ولایتمداری است.

 

وی افزود: همیشه این جنگ حق و باطل در همه زمان ها وجود داشته است و هر سال لازم است عاشورا را مثل سال ۶۱ بدانیم.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه با بیان اینکه اگر در میدان نباشیم دوباره دشمنان بر ما مسلط می‌شوند خاطرنشان کرد:  در اکثر انقلاب ها یا شکست خوردند یا به افول رفتند یکی از علل شکست این انقلاب ها ارتجاع بود و برگشت از اصل انقلاب.

 

ریحانی اظهار داشت: پس از رحلت امام همه فکر می‌کردند همه چیز تمام می‌شود ولی امروز پس از ۴۳سال می بینیم که راه و مکتب امام(ره) زنده است.

 

وی افزود: دشمن به دنبال این است که ذائقه مردم ما را عوض کند امروز فضلیت ها و الگوها را دارند عوض می کنند. ما وظیفه داریم واقعیت های انقلاب را بگوییم امروز دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات است.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: جناب سرهنگ کرمی هم انصافا در زلزله سرپل زحمات زیادی کشید و این قابل تقدیر است و در هرسین هم خدمات زیادی داشت انشاالله در مسئولیت های بعدی از ایشان استفاده خواهیم کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد