برگزاری رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در منطقه چشمه بازی هرسین+تصویری_تشریحی

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30939|12:37 - 1401/02/31
نسخه چاپی
برگزاری رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در منطقه چشمه بازی هرسین+تصویری_تشریحی
با حضور فرماندار ، فرمانده سپاه ناحیه و نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در منطقه چشمه بازی هرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،با حضور سرهنگ کرمی فرمانده سپاه ناحیه هرسین ، عبادالله کنجوریان فرماندار ، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در منطقه چشمه بازی هرسین برگزار شد. 

 

 

این برنامه با عرض خیر مقدم توسط سرهنگ پاسدار اله وردی جانشین فرمانده سپاه ناحیه و سخنرانی عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان و معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم صلی الله علیه و آله استان کرمانشاه همراه بود.

 

 

سرهنگ سعید بهشتی راد معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم صلی الله علیه و آله استان کرمانشاه در این رزمايش اظهار داشت: خاطرات خوبی از هرسین داریم و یکی از جاهایی که ما به آن افتخار می‌کنیم این شهرستان است و به حق دارالمومنین است.

 

 

وی افزود: امروز یکی از مولفه های قدرت نرم انقلاب اسلامی بسیج و پشتیبانی مردم است و در هر جایی که بسیج و مردم وارد شده اند دشمن منکوب شده است.

 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم صلی الله علیه و آله استان کرمانشاه با اشاره به نقش آفرینی بسیج در تمام عرصه ها خاطرنشان کرد:  شما بسیجیان عزیز در شکل گیری انقلاب اسلامی از آغاز تا به امروز نقش اساسی داشته اید.

 

 

اجرای برنامه های کنترل اغتشاشات، کمین و ضد کمین، و اجرای آتش به مواضع فرضی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد