در سه ماه گذشته بیش از چهل نفر از اخلال گران در نظم عمومی روانه زندان شدند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30921|18:59 - 1401/02/11
نسخه چاپی
در سه ماه گذشته بیش از چهل نفر از اخلال گران در نظم عمومی روانه زندان شدند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هرسین گفت: در سه ماه گذشته بیش از چهل نفر از اخلال گران در نظم عمومی روانه زندان شدند.

مسلم الماسی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاهضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت :  همان گونه که سابقا وعده داده شد در راستای مقابله با اخلال گران در نظم عمومی( اراذل و اوباش) بصورت قاطع اقدام گردید و در سه ماه گذشته بیش از چهل نفر از این افراد  روانه زندان شدند.

 

 

وی افزود:  اقدام قاطع علیه اخلال گران در نظم عمومی ، حاملان سلاح سرد و گرم و شرکت کنندگان در منازعات دسته جمعی از اهم برنامه های دستگاه قضایی در استان و شهرستان هرسین میباشد و  مجددا اعلام میگردد هرگونه اقدام به شرح فوق سخت ترین مقابله قضایی را به همراه خواهد داشت.

 

 

دادستان هرسین با بیان اینکه در سه ماه گذشته بیش از چهل نفر از اخلال گران در نظم عمومی روانه زندان شدند خاطرنشان کرد:  دادگستری خود را پناه مظلومان و ستمدیدگان میداند، لذا از شهروندان عزیز انتظار داریم اگر با نقض قانون روبه‌رو شدند، از ظرفیت‌های قانونی بهره برده و از هر گونه اقدام مقابله‌ای شخصی و خودسرانه بر حذر باشند؛ چرا که در غیر این‌صورت با پیامدهای قانونی مواجه می‌شوند.

 

 

الماسی اظهار داشت: ان شاءالله در ماههای آتی کلاس های آموزشی کنترل خشم ، ارتقاء دانش های حقوقی و قضایی شهروندان و استفاده از ظرفیت فرهنگیان و مصلحین اجتماعی بصورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

 

وی  در پایان از زحمات مجموعه نیروی انتظامی شهرستان هرسین‌ تقدیر و تشکر کرد.