نشست هیت های اندیشه ورز بسیج در فرمانداری شهرستان هرسین نشکیل شد/

فرماندار هرسین : مبنای کار و عمل هیئت های اندیشه ورز بسیج باید منطبق بر شعار سال باشد / سرهنگ کرمی : فلسفه وجودی هیئت های اندیشه ورز در راستای منویات و مطالبات مقام معظم رهبری است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30908|16:34 - 1401/01/26
نسخه چاپی
فرماندار هرسین : مبنای کار و عمل هیئت های اندیشه ورز بسیج باید منطبق بر شعار سال باشد  / سرهنگ کرمی : فلسفه وجودی هیئت های اندیشه ورز در راستای منویات و مطالبات مقام معظم رهبری است
جلسه نشست هیت های اندیشه ورز بسیج در فرمانداری شهرستان هرسین با موضوع تحقق شعار سال با حضور فرماندار ، فرمانده سپاه ناحیه و اعضای کارگروه ها برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در اولین جلسه هیئت های اندیشه ورز بسیج در سالجاری بر بهره مندی از شعار سال در راستای توسعه اقتصادی این شهرستان تاکید کرد.

 

 

 

وی همچنین خواستار استفاده مسئولین دستگاههای اجرایی از نگرش عملیاتی و علمی کمیته های مختلف این هیئت ها شد.

 

 

 

کنجوریان در ادامه سخنانش از مسئولین خواست از ایده های نخبگان حوزه گردشگری در راستای گسترش صنعت توریسم شهرستان با توجه به ظرفیت های مختلف و بسیار متنوع تاریخی و فرهنگی منطقه استفاده کنند.

 

 

 

وی افزود : شعارها و منویات سال های گذشته مقام معظم رهبری بویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی بعنوان راهبردی مهم راه گشای بسیاری از مشکلات کشور با توجه به شدت و سنگینی تحریم های ظالمانه بود.

 

 

 

 

عبادالله کنجوریان در پایان سخنانش افزود : رفع موانع تولید از دیگر برنامه هایی است که کمیته های هیئت های اندیشه ورز می توانند با حضور مسئولین بصورت ویژه پیگیر اجرای آن باشند.

 

 

 

 سرهنگ کرمی فرمانده سپاه ناحیه در ادامه این جلسه ضمن قبولی طاعات و عبادات و تسلیت ایام وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها  اظهار داشت :  فلسفه وجودی هیئت های اندیشه ورز از مطالبات  و منویات مقام معظم رهبری است و این موضوع را از دستگاه‌های مختلف خواستند و ما در بسیج این ظرفیت را ایجاد کرده‌ایم که بتوانیم از درون این هیئت ها در راستای کمک به اقتصاد معیشت و فرهنگ مردم و کمک به ادارات و ارگان ها اقداماتی انجام شود.

 

 

 

وی افزود: بحث شعارسال که هر ساله مقام معظم رهبری یک موضوع را در نظر می گیرند و حدود ۶ سال است که در بحث تولید تاکید دارند و با توجه به اتفاقات خاورمیانه و جهان این موضوع برای ایران به یک اهمیت تبدیل شده است.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد: بحث اقتصاد مقاومتی و تولید باید مورد توجه قرار گیرد که متاسفانه برخی دولت ها در گذشته توجهی به این موضوع نداشتند.

 

 

 

کرمی اظهار داشت:  دولت سیزدهم دنبال تحقق این شعار است و برنامه های ارائه داده است،  لازم است با کمک همدیگر و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها از این موضوع نهایت بهره مندی را داشته باشیم.

 

 

 

وی افزود: در بحث صنایع منطقه موانعی پیش روی  تولید وجود دارد باید کمک کرد این موانع برطرف شود،  در موضوع گردشگری یکی از شهرستانهای هستیم که بیشترین آثار را داریم ولی استفاده چندانی از این موضوع نداریم.

 

 

 کرمی اظهار داشت : ما از دانشگاه ها گله مندیم می توانستیم از ظرفیت علمی و نخبگی دانشگاهها استفاده بیشتری داشته باشیم که متاسفانه حضور کمرنگی در این موضوعات دارند.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد