رشیدی در گفتگو با دیوانگاه:

بازدید 8250نفر از اماکن گردشگری هرسین و بخش بیستون

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30891|14:42 - 1401/01/04
نسخه چاپی
بازدید 8250نفر از اماکن گردشگری هرسین و بخش بیستون
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گزدشگری شهرستان هرسین گفت : از ابتدای تعطیلات نوروزی تا سوم فرودین 1400تعداد 8250نفر از از مناطق گردشگری هرسین و بیستون بازدید کرده اند که 5نفر از این تعداد توریست های خارجی بوده اند.

اردشیر رشیدی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گزدشگری شهرستان هرسین  در گفتگو با خبرنگار دیوانگاه با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت ارتقاء خدمات  و کیفیت سفرهای نوروزی در شهرستان اظهار داشت : از ۱۵ اسفند 1400 تا ۱۵ فروردین با همکاری اداره بهداشت..دامپزشکی..صنعت و معدن ..اماکن.. و میراث فرهنگی...جهت نظارت بر اقلام  مصرفی...رستورانها..اماکن اقامتی ..قهوه خانه ها..فسفودها..گشت های مشترکی انجام می شود.

 

 

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تسهیل دسترسی به اماکن گردشگری در هرسین افزود:  بنر خوش آمدگویی و معرفی هرسین بعنوان شهر گلیم به مسافران نوروزی ..در ورودی شهر و ورودی پارک تاریخی تفریحی  توحید - ایستگاه اطلاع رسانی گردشگری و پخش بروشور..نقشه راهنما و سی دی معرفی آثار تاریخی .استفاد از نیروی آزاد جهت خدمات دهی بیشتر در جنب فرمانداری - .استفاده از راهنمای گردشگری در محوطه تاریخی سراب هرسین از جمله این اقدامات است.

 

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گزدشگری شهرستان  افتتاح خانه گلیم  ..ایجادغرفه گیوه...سفال...سوغات ..گلیم.پخت آش محلی  و نان محلی ..غرفه کافی شاپ..چایی.نسکافه.. برپایی دو خیمه نماز خواهران و برادران ..از جمله دیگر اقدامات جهت رفاه حال مسافران نوروزی عنوان کرد.

 

 

رشیدی در ادامه اظهار داشت :  از ابتدای تعطیلات نوروزی تا سوم فرودین 1400تعداد 8250نفر از از مناطق گردشگری هرسین و بیستون بازدید کرده اند که از این آمار 1000نفر سهم هرسین بوده است و  5نفر از این تعداد توریست های خارجی بوده اند.

 

 

وی افزود: باهمکاری سرپرست هتل لاله بیستون .. غرفه گلیم و سوغات  و .اتاق گیم نت جهت اوقات فراغت مهمانان نوروزی راه اندازی شده است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد