جلسه شورای اداری شهرستان هرسین برگزار شد/

مهندس فخری: ما معتقدیم شهری که منابع طبیعی و انسانی خوبی دارد محروم نیست/ سرهنگ کرمی: دیر انتخاب شدن شهردار مشکلاتی را برای هرسین ایجاد کرد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30871|17:14 - 1400/12/03
نسخه چاپی
مهندس فخری: ما معتقدیم شهری که منابع طبیعی و انسانی خوبی دارد محروم نیست/ سرهنگ کرمی: دیر انتخاب شدن شهردار مشکلاتی را برای هرسین ایجاد کرد
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری شهرستان هرسین گفت: بارها تکرار می شود که هرسین محروم است ولی ما معتقدیم که شهری که منابع طبیعی خوب، ظرفیت ها اداری خوب، صنایع دستی خوب، مردم پرتلاش ، سطح علمی خوب و پزشکان کارآمد و ورزشکاران خوبی دارد چرا باید کلمه محروم روی این شهر گذاشت.

به گزارش خبرنگاردیوانگاه،  جلسه شورای اداری شهرستان با حضور معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان با محوریت بررسی مشکلات عمرانی شهرستان و تودیع و معارفه شهردار جدید برگزار شد.

 

عبادالله کنجوریان فرماندار هرسین در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به دکتر فخری معاون استانداری کرمانشاه و تذکر در خصوص نحوه برگزاری جلسه اظهار داشت: با این وضعیت بد کرونایی لازم بود جلسات کوتاه تر و با حجم کمتری از افراد برگزار شود.

 

وی با اشاره به اهمیت موضوع شهرداری اظهار داشت: مدیریت شهری از دیگر مدیریت ها متفاوت است و امیدواریم که شهردار جدید هرسین با بروز بودن کارها و ایجاد خلاقیت بتواند خدمات خوبی را به مردم ارائه کند.

 

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: متاسفانه علی رغم کارهای صورت گرفته هرسین در سنوات گذشته از لحاظ مبلمان شهری کارهای قابل قبولی صورت نگرفته است و این موضوع در بیستون که مسیر عبور است مشهود است و این شرایط قابل قبول نیست.

 

کنجوریان اظهار داشت: باید تلاش مجموعه شورا و شهرداری بر همکاری و تعامل باشد و از دخالت در کارهای همدیگر خودداری شود.

 

وی افزود:  شهرستان هرسین از دیگر مناطق متفاوت است و باید بصورت جدی و تلاش مضاعف در آن کار شود و البته نباید به مسائل حاشیه ای هم توجه کنید.

 

فرماندار هرسین تصریح کرد: مردم انتظاراتی دارند و شهر هرسین با مشکلاتی مثل مشکل جایگاه زباله، نداشتن ترمینال مناسب شهری ، انجام کارهای فرهنگی ، استمرار و پیگیری طرح ساماندهی دست فروشان، نبود ماشین آلات کاربردی مواجه است.

 

کنجوریان اظهار داشت: از کلیه مسئولینی که در بحث ساماندهی نهر آب منطقه محمد آباد همکاری لازم را داشته اند به خصوص مدیر کل امور آب استان، معاون عمرانی استان و فرمانده محترم سپاه شهرستان و کلیه مسئولینی که به نحوی در این امر همکاری و همراهی داشته اند تقدیر و تشکر می کنم.

 

 

سرهنگ کرمی فرمانده سپاه ناحیه در جلسه شورای اداری هرسین اظهار داشت: شهرستان هرسین به دارالمومنین مشهور است و یک سابقه دینی دارد که تاثیر بسزایی در در فرهنگ و اعتقادات مردم داشته است و نمونه آن تقدیم 200شهید گلگون کفن می باشد.

 

وی ضمن تشکر از زحمات مهندس اسدی شهردار سابق هرسین افزود: دیر انتخاب شدن شهردار مشکلاتی را برای هرسین ایجاد کرد، شهرستان هرسین در بحث محلات قدیمی جای کار زیادی دارد، شهرداری هرسین درآمد پایداری ندارد و نیاز است که کار فرهنگی هم در شهر انجام شود 

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد:  در بحث هدایت و دفع آب های سطحی در برخی از کوچه ها و محلات حاشیه ای با مشکلاتی مواجه هستیم به خاطر کمبود امکانات شهری و مشکلات اقتصادی و درآمدی با بحران مهاجرت روبرو هستیم در حالی که جزء شهرستان های اول در بحث صنایع هستیم.

 

کرمی اظهار داشت: در محله محمد آباد چند مرحله میز خدمت برگزار شد و مشکلات این منطقه مورد پیگیری قرار گرفت و مردم انتقاداتی داشتند، ولی بی توجهی به محلات کمتر برخوردار باعث ایجاد آسیب هایی در این محلات شده است.

 

در ادامه مهندس فخری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه طی سخنانی اظهار داشت: میزان اثر گذاری هر نهادی ارزشمندی آن نهاد را برای مردم مشخص می کند که یکی از این نهاد ها شهرداری و شورای شهر است.

 

وی ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار جدید افزود: همیشه شهرداری هرسین جزء بهترین مجموعه ها بوده و این نوید بخش است که در آینده شاهد عمران و آبادانی در شهرستان باشیم.

 

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد:  بارها تکرار می شود که هرسین محروم است ولی ما معتقدیم که شهری که منابع طبیعی خوب، ظرفیت ها اداری خوب، صنایع دستی خوب، مردم پرتلاش ، سطح علمی خوب و پزشکان کارآمد و ورزشکاران خوبی دارد چرا باید کلمه محروم روی این شهر گذاشت.

 

فخری اظهار داشت:  یقیناً بر اثر تلاش می توانیم از این وضعیت خارج بشویم و با در کنار هم بودن و کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ها می توانیم شاهد رشد در حوزه های مختلف باشیم.