پرداخت هشت میلیارد تومان به 2هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30863|09:22 - 1400/11/24
نسخه چاپی
پرداخت هشت میلیارد تومان  به 2هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در هرسین
رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان هرسین گفت: : در بحث حمایت از دانش آموزان بازمانده از تحصیل مبلغ هشت میلیارد تومان به دوهزار نفراز شهرستان هرسین با کمک معاونت رفاه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و پیگیری این مدیریت در هرسین پرداخت شد.

مهندس اصغر شهبازی رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاهبا اشاره به عملکرد ده ماهه نخست سال جاری اظهار داشت: انتظار میرود با توجه به خدمات صورت گرفته از محل اعتبارات مشاغل خانگی تا پایان سال سقف تسهیلات پرداختی به  ده میلیارد تومان برسد.

 

 

وی افزود: در حوزه روابط کار از ابتدا تا کنون بالغ بر ۳۰۰پرونده شکایتی کارگری وکارفرمایی مورد رسیدگی قرارو منجر به صدور رای شده است و در حوزه تعاون نیز ۵تعاونی در بخش های کشاورزی و صنعت با اشتغال ۴۰ نفربه ثبت رسیده و۴۵۰۰نفر ساعت اموزش تخصصی و حقوقی برای اعضاتعتونی های تحت پوشس شهرستانی تشکیل شد.

 

 

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان هرسین خاطرنشان کرد: در حوزه امور اجتماعی از ابتدای سال ده کلاس آموزش با ۶۰۰نفر ساعت باموضوع اعتیاد و آسیب های اجتماعی برای جامعه هدف یعنی کارفرمایان و کارگران کارخانجات در محل کارخانجات تشکیل شد.

 

 

شهبازی در ادامه اظهار داشت: در بحث حمایت از دانش آموزان بازمانده از تحصیل مبلغ هشت میلیارد تومان  به دوهزار نفراز شهرستان هرسین با کمک معاونت رفاه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و پیگیری اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان هرسین پرداخت شد.

 

 

وی افزود: انتظار میرود تا پایان سال۱۴۰۰سی میلیارد ازمحل اعتبارات اشتغال پایدارروستایی و عشایری در سه بخش کشاورزی،صنعت و خدمات زمینه اشتغال۸۰۰نفر فراهم شود و این در حالی است که سهمیه شهرستان از این محل اعتبارات ۱۲میلیارد‌تومان بوده است.