با حضور استاندار کرمانشاه صورت گرفت :

بهره برداری از واحد تولیدی کارتن سازی ( رژینا کارتن) در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30854|19:15 - 1400/11/17
نسخه چاپی
بهره برداری از واحد تولیدی کارتن سازی ( رژینا کارتن) در هرسین
با حضور استاندار کرمانشاه و مسئولین شهرستان هرسین مراسم بهره برداری از واحد تولیدی کارتن سازی ( رژینا کارتن) با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۲ نفر در هرسین انجام شد.

به گزارش دیوانگاه ،عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در مراسم بهره برداری از کارخانه کارتن سازی رژینا طی سخنانی ضمن اعلام حمایت فرمانداری و مجموعه ادارات شهرستان از کارآفرینان طی سخنانی اظهار داشت : فرآیند ساخت واحد تولیدی مذکور از مرداد ماه سال ۱۳۹۹ توسط کارآفرین آغاز شد و پس از تغییر کاربری زمین در پایان سال ۹۹ مجوز فعالیت در تیرماه سال ۱۴۰۰ برای ایشان صادر شده است.

 

وی ادامه داد : پس از راه اندازی آزمایشی خط تولید امکان تولید انبوه بطور کامل فراهم شد و همزمان با راه اندازی بخش تولید نسبت به ساخت واحد اداری هم اقدام شده و واحد اداری تاکنون نزدیک به ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

وی همچنین در خصوص چگونگی تامین و تهیه ماشین آلات واحد تولیدی مذکور ادامه داد : ۱۳۰ میلیارد ریال برای خرید دستگاه ها و تجهیزات تخصصی مورد نیاز هزینه شد است و ماشین آلات بلافاصله بعد از نصب وارد خط تولید شد.

فرماندار هرسین بیان داشت : به منظور احداث فضای استاندارد واحد تولیدی ، سیستم انتقال آب ، زیر ساخت ها و احداث فضای اداری ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

وی افزود : با توجه به اینکه تجهیزات خریداری شده از دستگاههای بروز و مدرن می باشند خط تولید واحد امکان تولید هشتاد هزار جعبه کارتن در ابعاد مختلف در روز و نزدیک به دو میلیون در ماه و ۲۴ میلیون جعبه کارتن در سال را در ابعاد و انواع مختلف را دارد.

 

عبادالله کنجوریان ابراز داشت : این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع احداث شده و با توجه به اینکه مجوز احداث کارخانه ورق سازی هم اخذ شده برای راه اندازی فاز دوم نیاز به تامین زمین است و در صورت تحقق میزان اشتغال واحد تولیدی مذکور از ۲۲ نفر به ۱۰۰ نفر افزایش خواهد داشت.

 

کنجوریان در بخش دیگری از سخنانش از مدیر عامل و مدیریت واحد تولیدی رژینا کارتن خواست در صورت نیاز به نیروی کار حتما از افراد بومی شهر هرسین بکارگیری نماید.

 

حمایت صد در صدی و بررسی درخواست های سرمایه گذاران و کارآفرینان واقعی توسط فرمانداری و مجموعه شورای اداری به ویژه اعضای کمیته اشتغال از دیگر موارد مورد تاکید فرماندار هرسین بود.

 

کنجوریان در پایان سخنانش بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی راکد را از دیگر برنامه های پیش روی فرمانداری دانست و ادامه داد : تاکنون مالکان و علت رکود تعدادی از این واحد های مشخص و بزودی طی جلسه ای مشکلات آنان مورد بررسی خواهد گرفت.

 

استاندار کرمانشاه گفت: ویژگی‌های مهمی مانند مشتری مداری، عرضه کالای باکیفیت و تبلیغ مناسب، کمک بسیاری به رونق تولید و اشتغال می کند‌.

▫️بهمن امیری مقدم در آیین بهره برداری از کارخانه  کارتن سازی روژینا که با حضور معاونین عمرانی و اقتصادی استاندار، امام جمعه هرسین و فرماندار شهرستان برگزار شد؛ عنوان کرد: بهره‌برداری از مجموعه های تولیدی مانند کارتن سازی روژینا به ایجاد اشتغال بیشتر برای جوانان جویای کار در منطقه و کاهش بیکاری کمک می کند.

 

▫️وی در ادامه گفت: بسته بندی محصولات امروز به یک صنعت بسیار مهم در دنیا تبدیل شده و در معرفی بهتر کالا و جذب مشتری، بسیار اثرگذار است.