با حضور استاندار کرمانشاه صورت گرفت/

عملیات اجرایی ۷ پروژه بزرگ آبرسانی در شهرستان هرسین

سرویس: اخبار کرمانشاهکد خبر: 30853|16:03 - 1400/11/17
نسخه چاپی
عملیات اجرایی ۷ پروژه بزرگ آبرسانی در شهرستان هرسین
به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی ۷ پروژه آبرسانی در هرسین با اعتباری بالغ بر ۱۹۷ میلیارد ریال با حضور بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش دیوانگاه ،به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی ۷ پروژه آبرسانی در هرسین با اعتباری بالغ بر ۱۹۷ میلیارد ریال با حضور بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه آغاز شد.

 

عبادالله کنجوریان فرماندار هرسین در حاشیه این مراسم طی سخنانی اظهار داشت : از پروژه های مذکور در ابتدا عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای چهر که شامل ۲۰ کیلومتر لوله گذاری و بهسازی یک دهنه چشمه است با دستور و حضور استاندار محترم آغاز شد.

 

وی افزود:  با بهره برداری از پروژه های حوزه آبفا اهالی ۱۲ روستا و ۲ شهرک واقع در بخش بیستون و شهر هرسین با جمعیتی بالغ بر ۹ هزار و ۶۲۹ نفر از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد :  به منظور تکمیل این‌ پروژه ها بیش از ۱۹۷ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی - استانی هزینه میشود.

 

امیری مقدم استاندار کرمانشاه؛ در ادامه این مراسم اظهار داشت: ما چیزی به اسم کلنگ زنی از این به بعد نداریم ما شروع بکار را باید جشن بگیریم و زمان اتمام کوتاهتر باشد.

وی افزود: شهرستان هرسین دارالمومنین است و شهدای زیادی را تقدیم کرده است و بزرگانی در این دیار پرورش یافته اند.

 

استاندار کرمانشاه؛ خاطرنشان کرد: پروژه های ما باید با کیفیت عالی طراحی و ساخت و بهره برداری شود و انشاالله شاهد خوشحالی مردم بیش از گذشته باشیم 

 

علیرضا کاکاوند پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم کلنگ زنی هفت پروژه آبرسانی به شهرستان هرسین که با حضور بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین شهرستان و استان برگزار شد، اظهار داشت : با بهره برداری از این پروژه‌ها اهالی ۱۲ روستا و ۲ شهرک با جمعیتی بالغ بر ۹ هزار و ۶۲۹ نفر در شهرستان هرسین از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اجرای عملیات هفت پروژه آبرسانی در شهرستان هرسین، افزود: میزان اعتبار این پروژه‌ها ۱۹۷ هزار و ۶۷۱ میلیون ریال و از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: پروژه‌های آبرسانی به شهرستان هرسین شامل اجرای خط انتقال به طول ۱۱ هزار و ۶۵۰ متر، شبکه توزیع به طول ۲۰ هزار و ۳۱۳ کیلومتر، خط پمپاژ ۱۲۰۰ متر، ساخت هفت باب مخزن ذخیره به ظرفیت ۷۶۰ متر مکعب، بهسازی ۲ دهنه چشمه، حفر یک حلقه چاه به عمق ۱۱۰ متر، تجهیز یک حلقه چاه است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد