آغاز پروژه آبرسانی به شهرک ایثارگران شهر هرسین در چند روز آینده

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30852|00:40 - 1400/11/16
نسخه چاپی
آغاز پروژه آبرسانی به شهرک ایثارگران شهر هرسین در چند روز آینده
سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان هرسین از آغاز آبرسانی به شهرک ایثارگران شهر هرسین تا چند روز آینده و رفع مشکل چندین ساله اهالی این شهرک خبر داد.

صادق عزیزی سرپرست امور آبفا شهرستان هرسین  در گفتگو با دیوانگاه از رفع مشکل آب شرب شهرک ایثارگران تا ۲ ماه آینده خبر داد و گفت: با توجه به افزایش جمعیت و گسترش فضای شهری، نیاز به توسعه شبکه توزیع در این مناطق به ضرورت اجتناب ناپذیر تبدیل شده است.

 

 

وی افزود: در همین راستا و با توجه به تاکید جناب آقای دکتر کاکاوند مدیرعامل شرکت آبفا استان جهت رفع هر چه سریعتر مشکل آب شرب اهالی شهرک ایثارگران آبرسانی به این شهرک با اعتباری بالغ بر ۲۲۶ میلیون تومان در دستور کار امور آبفا شهرستان قرار گرفت و به همین منظور اجرای شبکه توزیع آب این شهرک به متراژ ۳۵۰ متر طی چند روز آینده آغاز خواهد شد.

 

 

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان هرسین از پایان پروژه تا دو ماه آینده خبر داد و تصریح کرد: با پایان این پروژه اهالی این شهرک با جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ نفر از آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند خواهند شد.

 

 

عزیزی به افزایش سرانه مصرف آب در شهرستان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: مشترکین گرامی می توانند با مدیریت مصرف آب زمینه های کاهش سرانه مصرف در خانواده خود را ایجاد نمایند.

 

 

شهرستان هرسین با ۲۱ هزار و ۴۰۴ مشترک آب و فاضلاب و جمعیتی بالغ بر ۸۵ هزار نفر در ۵۰ کیلومتری شهر کرمانشاه قرار گرفته است