ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان هرسین تشکیل جلسه داد

سرویس: امر به معروف و نهی از منکرکد خبر: 30842|18:46 - 1400/11/09
نسخه چاپی
ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان هرسین تشکیل جلسه داد
با حضور امام جمعه، فرماندار ، جانشین فرمانده سپاه ناحیه و اعضای کارگروه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان هرسین تشکیل جلسه داد.

به گزارش دیوانگاه ،با حضور حجت الاسلام اجرایی امام جمعه، عبادالله کنجوریان فرماندار ، سرهنگ اله وردی جانشین فرمانده سپاه ناحیه و اعضای کارگروه ها،  ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان هرسین تشکیل جلسه داد.

 

امام جمعه هرسین در این جلسه ضمن تشکر از زحمات اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان و انتقاد از مسئولینی که به وظایف خود در قبال مصوبات این ستاد عمل نمی کنند اظهار داشت: باید احساس کنیم که خداوند ناظر بر اعمال ماست و رعایت شعائر و اخلاق اسلامی را داشته باشیم.

 

وی در بحث تعیین مکان برای دستفروش ها اظهار داشت: باید بحث امرار معاش این عزیزان را هم در نظر گرفت و در خصوص جایگاه های در نظر گرفته شده تبلیغات و فرهنگ سازی شود و از تشویقات هم استفاده شود.

 

عبادالله کنجوریان فرماندار هرسین در این جلسه با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: در بحث امر به معروف و نهی از منکر لازم است که ارگان های فرهنگی و آموزشی مثل دانشگاه ها نقش آفرینی بیشتری داشته باشند.

 

وی افزود: در بحث اجرای طرح جمع آوری سد معبرها هم هر چند که این افراد حضورشان در پیاده روها باعث ایجاد مزاحمت برای تردد شهروندان می شود ولی لازم است با ملایمت و نرمی با مردم برخورد شود تا بتوانیم آنها را در مکان هایی که در نظر گرفته شده اسکان دهیم.

 

در ادامه این جلسه سرهنگ اله وردی جانشین فرمانده سپاه ناحیه هرسین طی سخنانی اظهار داشت: بالاترین معروف امروز در جامعه این است که ما مسئولین باید مردم را نسبت به آینده نظام امیدوار کنیم، و مسئولی نباشد در مردم یاس و نامیدی ایجاد کند.

 

در بحث سد معبر هم همینکه کار شروع شده مهم است و البته که در ابتدای هر کار نواقصی وجود دارد ولی نباید دلسرد شد و با قاطعیت باید اینکار پیش برود.

 

فلسفه قیام امام حسین(ع) احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود و لذا هر کدام از ما که مسئولیتی بر عهده داریم و مجموعه ای را اداره میکنیم باید عامل به معروفات و ناهی از منکرات باشیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد