مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در هرسین/

سرهنگ کرمی: نقش حاج قاسم در حفظ اقتدار و حمایت از جبهه مقاومت غیر قابل انکار است/ حجت الاسلام فاطمی نسب: دشمن با شهادت شهید سلیمانی دچار خطای محاسباتی شد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30803|18:33 - 1400/10/14
نسخه چاپی
سرهنگ کرمی: نقش حاج قاسم در حفظ اقتدار و حمایت از جبهه مقاومت غیر قابل انکار است/ حجت الاسلام فاطمی نسب: دشمن با شهادت شهید سلیمانی دچار خطای محاسباتی شد
با حضور اقشار مختلف مردم، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج، و مسئولین شهرستان مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در هرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،با حضور اقشار مختلف مردم، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج، و مسئولین شهرستان مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در هرسین برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار نجفعلی کرمی فرمانده سپاه ناحیه هرسین ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و عرض خیر مقدم به حاضرین در مراسم طی سخنانی اظهار داشت: نقش حاج قاسم سلیمانی در حفظ اقتدار،  سازماندهی و حمایت از جبهه مقاومت غیر قابل انکار است.

 

وی افزود: به اذعان تمام مذاهب و فرق حاضر در کشورهای محور مقاومت نقش حاج قاسم در نجات آن بسیار موثر بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد:  به فرموده مقام معظم رهبری: دشمنان از شهید سلیمانی بیشتر میترسند تا سردار سلیمانی

 

کرمی اظهار داشت: در بحث اقندار نظامی بعد از شهادت حاح قاسم و در پی آن انتقام خون شهدای جبهه مقاومت پایگاه عین الاسد مورد حمله موشکی قرار گرفت و آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.

 

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری دوره بزن در رو تمام شده است و امروز می بینیم که در آخرین مقابله جبهه مقاومت فلسطین با اسراییل ، جبهه مقاومت هزاران موشک را روانه سرزمین های اشغالی کرد.

 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نسب امام جمعه سرپل ذهاب در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جبهه مقاومت و همچنین سید و سالار جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی طی سخنانی اظهار داشت: دشمن اشتباه محاسباتی شده بودند امروز مکتب امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا تبدیل به یک دانشگاه شده است و دانش آموختگان آن مکتب در سراسر دنیا مقدمه سازان ظهور حضرت ولی عصر(عج) هستند.

 

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی ، محسن حججی تربیت یافته همین مکتب است و امروز در کشورهای مسلمان هسته های مقاومتی شکل گرفته است که با اقتدای به امام حسین(ع) در مقابل یزیدیان زمان ایستاده اند و اینجاست که دشمن دچار خطای محاسباتی شده است.

 

حجت الاسلام فاطمی نسب اظهار داشت:  اینبار هم دشمن دچار خطای محاسباتی شد و احساس کرد وقتی که جبهه استکبار به سردمداری آمریکای جنایتکار و با اتاق فکرهایی که شکل گرفته بود احساس کردند تا زمانی که این فرهنگ و مکتب وجود دارد اینها نمی توانند به اهداف خود برسند 

 

امام جمعه سرپل ذهاب  خاطرنشان کرد: به نوعی با لشکرکشی به خاورمیانه و کشورهای اطراف ایران میخواستند پایگاه های دائمی را در منطقه ایجاد کنند و کشورهای مسلمان را تجزیه کنند برای اینکه بتوانند به اهداف خود برسند اما یکی از دانش آموختگان مکتب امام حسین(ع) کسی که ذوب در ولایت اهل بیت(ع) و ولایت فقیه است به پا می خیزد در مقابل دشمنان می ایستد و می بینیم که شهید سلمانی در زمان حیات خود تمام هزینه های دشمنان را در منطقه خنثی کرد.

 

حجت الاسلام فاطمی نسب اظهار داشت: اینها فکرش را نمی کردند که بعد از حاج قاسم سلیمانی از وجود این سرباز بزرگ اسلام یک مکتبی تشکیل شود که امروز این مکتب برای دشمنان خطرناک تر از خود حاج قاسم شده است.

 

وی افزود: اینها فکر می کردند که بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی منفعل عمل خواهد کرد و جوابی به آنها نخواهد داد ولی همه دیدند که در اوج ناباوری در اقدام و گام اول چطور مجهزترین پایگاه آنها را در منطقه مورد هدف قرار داد که هنوز بعد از دو سال از این اقدام انقلابی سپاه پاسداران بعضی از فرماندهان نظامی آمریکا هر بار از تلفات جدیدی رونمایی می کنند.

 

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد:  در گام دوم جمهوری اسلامی به دنبال انتقام راهبردی در منطقه بود امروز خون پاک حاج قاسم سلیمانی باعث شد که افغانستان بعد از 20سال نیروهای آمریکایی با خفت و خواری از آنجا خارج شدند.

 

امام جمعه سرپل ذهاب  بیان داشت: خون پاک شهدای جبهه مقاومت امروز باعث شد که هم در افغانستان و هم در عراق و سوریه آمریکا منزوی است و به خاطر هسته های مقاومتی در منطقه شکل گرفته است که هیچ قدرتی توان رویارویی با ایران را ندارد.

 

فاطمی نسب اظهار داشت: امروز دشمن می داند تنها را غلبه بر ایران اسلامی این است که جوانان ما را انقلاب و نظام دل زده کند و بذر یاس را در دل مردم بکارد. امروز در کشور ما مشکل اشتغال و معیشت است و انتظار از دولت سیزدهم این است که نسخه عاجلی برای حل مشکلات داشته باشد.

 

وی افزود: مردم باید بدانند که این مشکل نباید باعث بشود که ما از انقلاب و آرمان های امام(ره) فاصله بگیریم اگر امروز در این شهرستان همه گرد هم آمده ایم و برای این مجاهد شهید عزاداری می کنیم باید بدانیم راه این مجاهد شهید با تبعیت از ولایت فقیه ادامه پیدا می کند.