سرهنگ کرمی در گفتگو با دیوانگاه :

امروز انتقام شهادت حاج قاسم یک امر بدیهی است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30800|18:32 - 1400/10/12
نسخه چاپی
امروز انتقام شهادت حاج قاسم یک امر بدیهی است
فرمانده سپاه ناحیه هرسین در آستانه شهادت سرادر سلیمانی گفت: امروز انتقام شهادت حاج قاسم یک امر بدیهی است و عاملان این جنایت باید بدانند که مسلمانان و آزادگان جهان این موضوع را فراموش نمی کنند و انتقام خون این شهید را خواهند گرفت.

سرهنگ پاسدار نجفعلی کرمی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در گفتگو با دیوانگاه و با اشاره به دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: امروز دوست و دشمن در سراسر گیتی به استثنایی بودن شخصیت حاج قاسم سلیمانی و تمایزات او با دیگران اذعان دارند و او را به عنوان یاور مظلومان و ستیزه‌گر با زورگویان می‌شناسند.

 

وی افزود: شهید سلیمانی اسطوره آزادی خواهی و عدالت‌خواهی بود و  آزادی را برای همه می‌خواست و آرمان سردار سلیمانی آزادی همه انسان‌ها و رها شدن از زیر یوغ استعمار و استکبار بود و به همین دلیل برای تحقق آن مجاهدت کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: حاج قاسم کل ایران را حرم می‌دانست و معتقد بود اگر این حرم آسیب ببیند همه حرم‌های دیگر آسیب خواهند دید  و لذا در این راستا جان خود را در طیق اخلاص و دفاع از این سرزمین اسلامی گذاشت.

 

سرهنگ کرمی در ادامه اظهار داشت: امروز انتقام شهادت حاج قاسم یک امر بدیهی است و عاملان این جنایت باید بدانند که مسلمانان و آزادگان جهان این موضوع را فراموش نمی کنند و انتقام خون این شهید را خواهند گرفت.

 

وی با اشاره به خروج ذلیلانه آمریکا از افغانستان و در ادامه عراق خاطرنشان کرد: مشاهده کردیم که آمریکا چطور ذلیلانه و مفتضحانه از افغانستان فرار کرد و این روند در عراق هم آغاز شده است و انشاالله به زودی تتمه آنها هم از منطقه بیرون خواهد رفت  و در واقع این انتقام راهبردی خون حاج قاسم است که حتماً محقق خواهد شد.