حجت الاسلام امامی :

حاج قاسم به معنی واقعی و نه شعاری دغدغه مردم را داشت

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30798|13:43 - 1400/10/10
نسخه چاپی
حاج قاسم به معنی واقعی و نه شعاری دغدغه مردم را داشت
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین گفت: حاج قاسم باور داشت که برجسته‌ترین عبادتی که انسان را به خدا نزدیک می‌کند خدمت به مردم است. حاج قاسم به معنی واقعی و نه شعاری و تعارف دغدغه مردم را داشت.

حجت الاسلام امامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین  در گفتگو با دیوانگاه  با اشاره به شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت:  از جمله ویژگی های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مسأله ولایتمداری این شهید است شوق و ذوق او به ولایت فقیه یك امر قلبی بوده و از ولایت مداری ایشان همین بس که خود را سرباز ولایت می دانست.

 

 وی افزود: این شهید بزرگوار  در وصیت نامه اش اشاره می کنند   ولله  ولله ولله  یعنی سه بار قسم به لفظ جلاله می خورند  که از شئون عاقبت بخیری ارتباط قلبی و دلی با این حکیم فرزانه است که امروز سکان انقلاب در دستان ایشان است  که نظام و انقلاب را دارند هدایت می کنند

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: بابررسی مختصر زندگی سردار سلیمانی روشن میشود که او از آغاز جوانی همه چیز و حتی جنگ و صحنه نبرد را در راستای بندگی و عبودیت قرار داده است و در عین حال میدان زندگی عادی نیز  برای او میدان معنویت بوده و در یک کلام او همان چیزی را می پسندید کـه معشوق و مـحـبوب او پسند میکرد.

 

حجت الاسلام امامی اظهار داشت: حاج قاسم باور داشت که برجسته‌ترین عبادتی که انسان را به خدا نزدیک می‌کند خدمت به مردم است. حاج قاسم به معنی واقعی و نه شعاری و تعارف دغدغه مردم را داشت و دلواپس و عاشق مردم بود. 

 

وی افزود: از اینرو برای او جـبـهـه جـنـگ و جبهه کمک رسانی برای محرومان و مصدومان و نیز زندگی عادی تفاوتی نداشت، و آنچه مهم و اساسی است انجام وظیفه بندگی و تقرب الی الله اسـت. و این مساله روح و عنصر اصلی و شاخصه اساسی کارهای او در طول عمر باعزت و پر ثمر او بود. 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی هر جا حضور داشت با قول و فعل خود در تزریق و توسعه معنویت و اینکه برای خدا باید کار کرد

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد