برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان هرسین برگزار شد

تشریح برنامه های دهه بصیرت و سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30794|08:49 - 1400/10/08
نسخه چاپی
تشریح برنامه های  دهه بصیرت و سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در هرسین
با حضور مسئولین شهرستان جلسه شورای اداری با محوریت هماهنگی ها جهت برگزاری برنامه های دهه بصیرت و سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در هرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه،   سرهنگ پاسدار نجفعلی کرمی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به وضعیت منطقه و تهدیداتی که از سوی استکبار و اسرائیل شروع شده بود اظهار داشت: اجرای رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ که‌ با اجرای یگان های ۵گانه سپاه پاسداران انقللاب اسلامی انجام شد باعث شد که حساب کار دست دشمن بیاید که ما با کسی بر سر این موضوعات تعارف نداریم.

 

وی افزود: وقتی که ما روند رو به رشد جبهه مقاومت را مشاهده می‌کنیم می‌بینیم که بحمدلله روز به روز اقتدار نظام اسلامی و جبهه مقاومت افزوده میشود.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: وقتی که ما تاریخچه برخی از کشورهای منطقه و گذشته آنها را بررسی می کنیم که جرات نمی‌کردند در آن زمان گلوله ای به سمت پایگاههای نظامی آمریکا بیاندازند ولی امروز می بینیم اسرائیل برای فرار از شکست در مقابل مقاومت فلسطین دست به دامان کشورهای دیگر می شود.

 

سرهنگ کرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی و نابسامانی بازار در هرسین اظهار داشت: در شهرستان هرسین مشکلاتی هست و نیاز است مسئولین ادارات همکاری کنند،  موضوع ارزاق عمومی و کالاهای اساسی کنترل قیمت ها توزیع این اقلام در شهرستان از جمله این مشکلات است.

 

وی افزود: متاسفانه ما در هرسین اتاق اصناف فعالیت مناسبی ندارند با توجه به اینکه مشکلاتی در بازار وجود دارد و ماه های پایان سال را در پیش داریم این مشکلات باید مرتفع شود اگر میخواهیم خدمتگزار مردم باشیم باید بتوانیم مردم را راضی نگه داریم

 

سرهنگ کرمی با اشاره به حماسه نهم دی اظهارداشت مردم در حماسه نهم دی با بصیرت و ولایتمداری خود در این روز به خیابان ها آمدند و حمایت خود را نظام و انقلاب اعلام کردند و تمام نقشه های استکبار با این حرکت مردم نقش بر آب شد 

 

وی افزود: در سال ۹۸ هم متاسفانه بر اثر بی تدبیری برخی ها مردم را به خیابان ها کشانده شدند و متاسفانه مشکلاتی پیش آمد که گریبانگیر خود مردم شد و عده ای هم در این بین به این جریانات دامن می زدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: از ۹ دی تا نوزدهم نیاز است که برنامه ریزی شود به خصوص در بحث آگاه سازی در فضای مجازی با جدیت پیگیری شود.

 

کرمی به تشریح برنامه های دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و تصریح کرد: مراسم نهم دی در هرسین و بیستون ، برگزاری دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،  اجرای برنامه های فرهنگی‌هنری،  نمایشگاه نقاشی،  نواختن زنگ مقاومت ، پویش های مجازی ، محفل شعر آیینی و انقلابی ، مسابقه کتابخوانی از وصیت نامه شهید سلیمانی،  برگزاری برنامه جشن گلریزان جهت آزاد سازی زندانیان غیر عمد ، مسابقات ورزشی، نشست های بصیرتی و روشنگری و برپایی میز خدمت از جمله مهمترین برنامه های این ایام می باشد.