امام جمعه هرسین :

شهید سلیمانی یک شخصیت تراز اول در کشور ما ، محور مقاومت و عالم بود/ از جمله ویژگی های سردار سلیمانی دشمن شناسی و وحدت او بود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30793|08:55 - 1400/10/07
نسخه چاپی
شهید سلیمانی یک شخصیت تراز اول در کشور ما ، محور مقاومت و عالم بود/ از جمله ویژگی های سردار سلیمانی دشمن شناسی و  وحدت او بود
امام جمعه هرسین گفت: از جمله ویژگی های سردار سلیمانی دشمن شناسی و وحدت او بود و دشمن او به جایی رسیده بود که چاره ای نداشت جز اینکه او را دشمن شماره یک خودش دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین اجرایی امام جمعه هرسین   در گفتگو با دیوانگاه،  با اشاره به در پیش رو بودن سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت:  حقیقتاً این شهید گرانقدر یک شخصیت تراز اول در کشور ما ، محور مقاومت و عالم بود و به عنوان یک الگو برای نظام اسلامی و برای تشیع به شمار میرفت.

 

وی افزود:  ایشان بسیار اهل دوستی و محبت به مردم بود در حالیکه بسیار شجاع و در برابر دشمن بسیار جدی بود از طرفی شیر روز بود و از طرفی زاهد شب بود و مکتب اسلام و فاطمیه اهل بیت علیه السلام امروز در این ایام شخصیتی را از خود نشان داد که آیینه ای بود برای اینکه فضیلت های مکتب اهل بیت را نشان بدهد.

 

 امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد: از جمله ویژگی های سردار سلیمانی دشمن شناسی و  وحدت او بود و دشمن او به جایی رسیده بود که چاره ای نداشت جز اینکه او را دشمن شماره یک خودش دانست و مستقیماً در کاخ سفید می نشستند و برنامه ریزی کردند که اورا به شهادت برسانند.

 

حجت الاسلام اجرایی اظهار داشت: این شهید اهل بصیرت و شهامت بود و همه دوستان انقلاب او را دوست می داشتند و جوان های ما باید با شاخصه های مکتب حاج قاسم سلیمانی آشنا بشوند،  این بزرگوار مهمترین شاخصه ا ش عشق به امام(ره) ، رهبری معظم انقلاب و مکتب سید الشهدا بود.

 

وی افزود: در اکثر عملیاتهای دوران دفاع مقدس حضور داشت و هیچ وقت دنبال شهرت نبود و همه همتش را گذاشته بود برای خدمت به انقلاب و مقابله با دشمن و رفتار در سیر امام راحل الگوی این فرمانده بزرگ بود.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد