حجت الاسلام والمسلمین عبدی :

علاقه قلبی مردم به حاج قاسم بی نظیر بود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30789|14:15 - 1400/10/06
نسخه چاپی
علاقه قلبی مردم به حاج قاسم بی نظیر بود
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین گفت: مردم آنچنان شیفته و دلباخته سردار دلها بودند که از اقصی نقاط کشور عزیز ایران عزادار سردار شدند و در بعضی از شهرها به عشق سردارحضور کم نظیر میلیونی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسیندر گفتگو با دیوانگاه،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سید و سالار شهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: این سردار بزرگ شخصیتی کم نظیر در جهات مختلف بودند.، ایشان خدمات بسیاری به انقلاب اسلامی و مردم در طول ۴۰ سال گذشته انجام داده است و به دلیل اخلاص تقوا ولایتمداری و مردم داری در قلب مردم جای داشت. 

 

 

وی افزود : مردم آنچنان شیفته و دلباخته سردار دلها بودند که از اقصی نقاط کشور عزیز ایران عزادار سردار شدند و در بعضی از شهرها به عشق سردارحضور  کم نظیر میلیونی داشتند. و مردم نشان دادند که همیشه پشتیبان ولایت و ارزش‌های انقلاب هستند.

 

 

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین با اشاره به شاخصه های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از جمله فداکاری ایثار و گذشت و مجاهدت‌های خالصانه او افزود: با وجود اینکه این شهید عزیز جزء مقامات بلند پایه بود ولی هرگز از موقعیت اجتماعی خود برای منفعت شخصی استفاده نکرد و اینچنین ویژگیهای از ایشان شخصیتی بزرگ ساخت که محبوب همه مردم نه تنها در ایران بلکه در خارج از مرزها شد و تبدیل به سردار دلها گشت.