‍ فرماندار هرسین :

سد معبر در هرسین فراتر از یک مشکل ، بلکه معضل است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30772|09:56 - 1400/09/18
نسخه چاپی
سد معبر در هرسین فراتر از یک مشکل ، بلکه معضل است
فرماندار شهرستان هرسین در جلسه ستاد ساماندهی و رفع سد معبر از نگرانی و نارضایتی شدید مردم نسبت به سد معبر در این شهرستان گفت.

به گزارش دیوانگاه ،دکتر عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در جلسه ستاد ساماندهی و رفع سد معبر از نگرانی و نارضایتی شدید مردم نسبت به سد معبر در این شهرستان گفت

 

 

وی افزود : نارضایتی و نگرانی مردم با توجه به آسیب های اجتماعی ایجاد شده در نتیجه رفتار سد معبر کنندگان بوجود آمده است.

 

 

کنجوریان ادامه داد : مراجعات زیاد و تماس های مکرر مردم با فرمانداری حاکی از نارضایتی آنان از وضعیت غیر معمول سد معبر است.

 

 

به گفته کنجوریان خودروهای دوره گرد و به اصلاح میوه فروش باعث ایجاد ناهنجاری ها و آسیب هایی در شهر شده اند که علاوه بر سد معبر و آلودگی صوتی مشکلات ترافیکی زیادی در میادین و خیابان اصلی شهر بوجود آورده اند.

 

 

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد : در طرح جدید ساماندهی در وهله اول وضعیت ادامه اشتغال و معیشت دست فروشان و خودروهای دوره گرد در نظر گرفته شده است.

 

 

کنجوریان بیان داشت : بر اساس تصمیمات کمیته ذیل این ستاد سه مکان در پارک امام علی (ع) ، پارک بانوان و خیابان هلال احمر به منظور فعالیت دست فروشان در نظر گرفته شده است.

 

 

عبادالله کنجوریان در پایان سخنانش اظهار داشت : طبق بررسی های انجام شده کلیه دست فروشان و خودروهای دوره گرد با مشخصات کامل و محل استقرار شناسایی شده اند.