کنجوریان در گفتگو با دیوانگاه:

نبود شهردار نباید به عنوان یک مانع در مسیر خدمت تلقی شود/ هدف ما حذف دستفروش ها نیست بلکه یک سازماندهی و نظم اجتماعی نیاز هست

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30771|09:46 - 1400/09/18
نسخه چاپی
نبود شهردار نباید به عنوان یک مانع در مسیر خدمت تلقی شود/ هدف ما حذف دستفروش ها نیست بلکه یک سازماندهی و نظم اجتماعی نیاز هست
فرماندار هرسین گفت: موضوع نبود شهردار نباید به عنوان یک مانع در مسیر خدمت اعضای شورا تلقی شود چرا که در حال حاضر سرپرست شهرداری کارهای مربوطه را انجام می دهد و فقط در این خصوص نیاز به جدیت و پیگیری داریم.

عبادالله کنجوریان فرماندار هرسین  در گفتگوی اختصاصی با دیوانگاه در خصوص آخرین وضعیت انتخاب شهردار اظهار داشت: از ابتدای شروع به کار شورای جدید اسلامی شهر هرسین 2نفر به عنوان گزینه اصلی شهرداری معرفی شده اند که نفر اول به دلیل شرایط کاری استعفای خود را اعلام کرد و نفر دوم به منظور اخذ برخی استعلامات هنوز از سوی ارگان های مربوطه در دست بررسی است.

 

 

وی افزود: انتظار می رفت با توجه به مشکلات زیادی که در سطح شهر هرسین وجود داشت با دقت و سرعت بیشتری فردی معرفی میشد که سریع جواب استعلاماتش داده شود.

 

 

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: البته موضوع نبود شهردار نباید به عنوان یک مانع در مسیر خدمت اعضای شورا تلقی شود چرا که در حال حاضر سرپرست شهرداری کارهای مربوطه را انجام می دهد و فقط در این خصوص نیاز به جدیت و پیگیری داریم.

 

 

کنجوریان در خصوص وضعیت ساماندهی سد معبرها در سطح شهر هرسبن اظهار داشت: جلسه ای با حضور شهرداری و اعضای شورای شهر و ادارات و ارگان های متولی در خصوص وضعیت سد معبر ها و ساماندهی دست فروش ها روز گذشته برگزار شد و برنامه ریزی هایی انجام شد.

 

 

وی افزود: هدف ما بر ضربتی عمل کردن نیست ، قرار بر این شد که در مکان های در نظر گرفته شده جانمایی هایی صورت گیرد و از این افراد دعوت شود و با آنها صحبت شود، لازم است به مروز زمان یک مکان کسب ثابت برای این افراد ایجاد شود که بتوانند در آن مکان امرار معاش کنند خواهشی که داریم این است که مردم و به خصوص این افراد همکاری کنند.

 

 

فرماندار هرسین تصریح کرد: متاسفانه خیابانهای شهر ما وسعت کمی دارند و از قبل خوب طراحی نشده است، در شهر های همجوار ما هم مشکل سد معبر وجود دارد ولی به دلیل وسعت خیابان ها کمتر به چشم می آید. 

 

 

کنجوریان در ادامه اظهار داشت: این کار زمانبر است و هدف ما حذف این عزیزان نیست بلکه یک سازماندهی و نظم اجتماعی نیاز هست که انجام شود که مردم هم از این وضعیت احساس رضایت کنند.