تشریح برنامه های هفته بسیج در هرسین/

سرهنگ کرمی: بسیج همواره در تمام زمینه ها پیش برنده و پیش رو بوده است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30752|16:31 - 1400/08/27
نسخه چاپی
سرهنگ کرمی: بسیج همواره در تمام زمینه ها پیش برنده و پیش رو بوده است
با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه و مسئولین ادارات و ارگان های شهرستان جلسه شورای اداری با محوریت تشریح برنامه های هفته بسیج در هرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،فرمانده سپاه ناحیه هرسین صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان برنامه های هفته بسیج را تشریح کرد.

 

 

سرهنگ پاسدار نجفعلی کرمی فرمانده سپاه ناحیه هرسین صبح امروز در جلسه شورای اداری ضمن تبریک هفته بسیج و گرمیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان اظهار داشت: بسیج همواره در تمام زمینه ها پیش برنده و پیش رو بوده همچنانکه بعد از جنگ هشت ساله دفاع مقدس هم می بینیم که مردم در قالب گروه های مختلف بسیج سازماندهی میشوند.

 

 

وی افزود: بسیج متعلق به سپاه نیست بلکه متعلق به تمام مردم وادارات و ارگان هاست لذا به فرموده مقام معظم رهبری: بسیج مزرعه بی حصاری است که حد و مرزی ندارد.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد:  بسیج از ابتدای تاسیس تا به امروز توانسته است در بحث سازندگی ، امنیت پایدار، علم و تحصیل، تولید و اقتصاد مقاومتی و در سایر زمینه ها موفق عمل کند و بسیج سازمانی است که امروز توانسته بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب برنامه اعتلای 10ساله تدوین کند که مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

 

 

سرهنگ کرمی در ادامه با اشاره به فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در خصوص تشکیل بسیج مستضعفین در ۵ آذر ۱۳۵۸ به تشریح برنامه های این هفته در شهرستان هرسین پرداخت واظهار داشت: دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا و گلباران مزار شهدا، نواختن زنگ آغاز هفته بسیج در برنامه شاد، برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی، برگزاری نمایشگاه تولیدات طرح های اقتصاد مقاومتی، افتتاح کلینیک دندان پزشکی مختص بسیجیان و نیروهای مسلح، ویزیت رایگان مناطق محرم، برگزاری میز خدمت در مناطق محروم شهرستان، راه اندازی پویش #من_رفیق_شهید_هستم  از حمله مهمترین برنامه هایی است که در این ایام در نظر گرفته شده است.