افتتاح مدرسه دوکلاسه خیرساز روستای قلی آباد بخش بیستون

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30735|15:44 - 1400/08/05
نسخه چاپی
افتتاح مدرسه دوکلاسه خیرساز روستای قلی آباد بخش بیستون
پیش از ظهر امروز با حضور خیرین مدرسه ساز، مسئولین استانی و شهرستانی مدرسه خیرساز دوکلاسه روستای قلی آباد بخش بیستون افتتاح شد.

به گزارش دیوانگاه ،پیش از ظهر امروز با حضور خیرین مدرسه ساز، مسئولین استانی و شهرستانی مدرسه خیرساز دوکلاسه روستای قلی آباد بخش بیستون افتتاح شد.

 

 

مدرسه دوکلاسه روستای قلی آباد با همت خیر گرانقدر حاج علی حسینی و پیگیری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان هرسین و حمایت های اداره کل نوسازی استان کرمانشاه با هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد ریال ساخته شد.

 

 

علی نور فتحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان در آیین افتتاحیه این دبستان که با حضور حاج علی حسینی خیرمحترم مدرسه ساز، امام جمعه محترم شهرستان، بخشدار مرکزی، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، مهندس شهلایی معاون اجرایی و مهندس سلگی معاون مشارکتهای اداره کل نوسازی استان و سایر مسئولین شهرستان برگزار شد گفت: مدرسه سازی عملی خداپسندانه و ماندگار است که بخصوص در مناطق محروم و کم برخوردار اهمیتی بسیار زیاد دارد و میتواند نیازهای آموزشی و فرهنگی را مرتفع سازد و بایستی در ترویج آن بکوشیم.

 

 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین اجرایی امام جمعه محترم شهرستان نیز با اشاره به فضیلت امور خیرخواهانه و مدرسه سازی افزود: خیر مدرسه ساز در امورات خیری که دانش آموزان این مدرسه در آینده انجام میدهند سهیم است و این موضوع آثار  و برکات زیادی هم برای شخص خیر و هم جامعه به جای خواهد گذاشت.

 

 

در پایان ضمن اهدای بسته های لوازم التحریر به دانش آموزان توسط خیر محترم، مسئولین، مردم و مدیر و دانش آموزان مدرسه نیز با اهدای لوح تقدیر، شاخه گل و هدایای مردمی از خیرمدرسه ساز تجلیل و قدردانی بعمل آوردند.